بازسازی خط آسمان دنور با آسمان خراش جدید-اختصاصی 808

21 تير 1394 - 18:00
بازسازی خط آسمان  دنور با آسمان خراش جدید-اختصاصی 808


خط آسمان دنور ، از بلوار فدرال و خیابان کلفاکس که از شرق به سمت مرکز شهر ادامه دارد، دیده شده است. آسمان خراش جدید در دست ساخت هاینز، درخیابان 15ام ، یک بلوک دور میدان لاریمر و مجتمع هنرهای نمایشی دنور، داشتن پیامدهای ماندگار بر روی مرکز شهر را تضمین کرده است.
دنور در یک شکوفایی ساخت و ساز است که می تواند خط آسمان مرکز شهر و هسته تجاری در دهه های آینده را تغییر دهد. در پایان ماه ژوئن، 1.8 میلیون فوت مربع فضای اداری، با توجه به مشارکت مرکز شهر دنور، که هفته گذشته طرح توسعه سالانه آن منتشر شد، در مرکز شهردر دست ساخت بود.
این مقدار تقریباً بیشتر از50 درصد فضایی است که از سال 2010 تاکنون ایجاد شده است و هیچ پروژه ای بزرگتر از هاینز "آسمان خراش 40 طبقه در خیابان های 15ام و لارنس، پانزدهم 1144 ، بلندترین برج اداری ، که از سال 1980s در دنور ساخته شده ، نبوده است.

ساخت و ساز آسمان خراش کلاس A ، در ماه ژوئن در 662000 فوت مربع، که بیش از 300 میلیون دلار تا زمانی که در سال 2018 ساخته شود، هزینه خواهد شد.
"دنور، برای مدتی طولانی، باریکه ای از ساختمان های اداری در خیابان 17ام بود"، جی دیسپارد، مدیر عامل هاینز در کلرادو: "، که در مرکز تصویری ولز فارگو ساخته شده، به عنوان ساختمان صندوق حساب، در خیابان 17ام و برادوی شناخته شده است. "شما می توانید آن را 'محدوده خط آسمان’ تعریف کنید. که یک خیابان بود. "
کریستوفر نیمز، معمار قدیمی دنور و دانشیار دانشکده معماری وشهرسازی در دانشگاه کلرادو دنور گفت: آسمانخراش جدید هاینز، در خیابان 15ام قرار خواهد گرفت، یک بلوک به دور میدان لاریمر و مجتمع هنرهای نمایشی دنور، می تواند پیامدهای پایداری در مرکز شهر به عنوان یک کل داشته باشد.
نیمز گفت: "این بزرگترین ساختمان اداری در این سمت از خیابان 16ام است. "اگر شما به مرکز جذاب تجاری در مرکز شهر دنور نگاه کنید، بیشتر به سمت بالای شهر وخیابان 17ام است . این طرح سبب انتقال مرکز جذاب تجاری به سمت آنچه که من میانه شهر می نامم، می شود ."
کورت سیمن، مدیر اجرایی، پیمانکار عمومی، گفت: هیچ شکی در ذهنم که، آسمان خراش های شیشه ای و آلومینیومی مدرن هاینز، آسمان دنور را تغییر خواهد داد، وجود ندارد"
سیمن گفت: "من فکر نمی کنم مردم چیزهایی مثل این ساختمان را فقط برای تناسب یا محوکردن پس زمینه بسازند. هنگامی که شما چیزی شبیه به این می سازید، می خواهید آن را برای تاثیری ماندگارکه بر محیط می گذارد بسازید، شما می خواهید برجسته باشد و به شکل دادن خط آسمان کمک کند."



نیمز گفت: "این خیره کننده است، هنگامی که شما به ساختمان نگاه می کنید، ظرافت زیبایی از نظر شکل و هندسه و رنگ دارد."
معمار پیکارد چیلتون، در ژوئن گفت که هدف تیم " طراحی مجسمه ای تر"، که با ارتفاع ناهمسان ساختمان، کوه های راکی را به یاد آورند، بوده است.

در 603 فوت، این برج یکی از بلندترین ساختمان های دنور خواهد بود- پنجمین ساختمان بلند که اگر شما منار مخروطی 75 فوتی در بالای هتل چهار بخشی و مسکونی را نیز حساب کنید، چهارمین ساختمان بلند می شود.
نیمز گفت: یکی از ویژگی های قابل توجه آن، مقطع مخروطی برج است. از سطح خیابان، با جرم کمتری از یک برج سنتی مکعبی شکل به نظر رسد. او گفت: مقطع مخروطی، آن را به نظر بلندتر از اندازه واقعی نشان خواهد داد.
نیمز گفت: "مقایسه و تقابل ساختمان چهار بخشی با ساختمان سمت راست در کنار بخش دیگر، آشکار است،". "ساختمان چهار بخشی که من آن را یک قطعه از محصول معماری در نظرمی گیرم - قانع کننده نیست، بزرگ و بلند است و حتی با مخروطی شدن، بلندتردیده می شود.
دیسپارد گفت: هدف هاینز ساخت چیزی بود که برجسته باشد .
او گفت:"شما فرصت انجام این کارها را غالباً تنها یک بار پیدا می کنید. یک راه درست برای انجام آن وجود دارد. ما برای قرار دادن برخی از نشانه های بزرگ هنری در خط آسمان شهر تلاش نکرده ایم - بلکه این امر زمانی که یک ساختمان را طراحی می کنیم، به طور طبیعی ایجاد می شود. "
او گفت: طراحی از داخل با صفحات منحصر به فرد طبقه مورد نظر، توسط طرح تجاری مدرن، با برجسته کردن بیشتر گوشه ها برای طراحی دفاتر اداری آغاز شد.
این ساختمان اولین آسمانخراش تمام شیشه دنورخواهد بود، دیسپارد گفت: با یک نگاه کمی متفاوت، تقریباً از هر زاویه نزدیک به سمت مرکز شهر می آید.

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه