اولین کنفرانس ملی سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم زمین -دانشگاه شیراز- فروردین 1395

11 تير 1394 - 11:58
 اولین کنفرانس ملی سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم زمین -دانشگاه شیراز- فروردین 1395


امروزه با توجه به پيشرفت علوم و سيستم هاي کامپيوتري، سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در زمينه هاي زمين شناسي، مطالعات زيست محيطي، برق، نفت، گاز ،نظامی، راه و ترابری، بهداشت ،منابع آب و آبخيزداري، کشاورزي، جنگلداري، تعليم و تربيت، کاربردهاي شهري، تجارت، صنعت، سازمانها و ... کاربرد فراواني پيدا نموده است. از اینرو مرکز پژوهش های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز با همکاری موسسه علمی – تحقیقاتی چشم انداز هزاره سوم ملل شیراز برآنست تا با حضور دانشجویان، اساتید و محققین ایران زمین در اولین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در علوم زمین، آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش گذارد.
این کنفرانس فرصتی خواهد بود تا پژوهشگران بتوانند بواسطه سخنرانی، ارائه پوستر و برگزاری میزگردهای تخصصی و شرکت در کارگاه‌های آموزشی به بحث و تبادل اطلاعات در خصوص انواع روش‌ها، رویکردهای نظری و کاربردهای عملی ژئوانفورماتیک بپردازند امید است که برگزاری این کنفرانس بتواند به هم‌افزایی تجربه‌ها و ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و دانشجویان فعال در زمینه سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور کمک شایانی نماید.
محورهای کنفرانس:
هوا و اقلیم
مجموعه علوم جغرافیایی
مجموعه علوم کشاورزی
مجموعه علوم منابع طبیعی و محیط زیست
مجموعه علوم زمین شناسی
مخاطرات طبیعی
ایمیل info@rsgg2016.com :
وبسایت کنفرانس:: http://www.rsgg2016.com/
دبیرخانه کنفرانس:
آدرس دبیرخانه علمی : فارس، شیراز، بزرگراه شیراز-اصفهان، باجگاه، دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، مرکز پژوهش های علوم جوی اقیانوسی دانشگاه شیراز

آدرس دبیرخانه اجرایی: فارس، شیراز، خیابان فلسطین، چهار راه حکیمی، موسسه علمی تحقیقاتی چشم انداز
تلفن: 07132320497 یا 09382252774 تلفن و فکس : 07132286304

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...