پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 4 در eval() (خط 5 از /home/civilcom/domains/civil808.com/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_argument_default_php.inc(66) : eval()'d code).

مستند ابر شهرها، لندن بخش دوم

مستند ابر شهرها، لندن بخش دوم

 بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در منطقه انگلستان و پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. مرکز این شهر، باستانی است و به عنوان یکی از شهرهای تاریخی جهان محسوب می‌گردد. لندن در قرون وسطی، شهری کوچک و محدود به چند محله بوده است، ولی از چند قرن گذشته، به دلیل مراجعات فراوان به آن، گرداگردش ساخته شده و به شهری بسیار بزرگ تبدیل شده است. امروزه این شهر به عنوان مهم‌ترین شهر انگلستان به شمار می‌آید و ساختار اداری بسیار گسترده‌ای دارد. همچنین شهردار لندن به عنوان شهردار نمونه انتخاب شده است.

از دیدنی‌های لندن می توان به ساختمان پارلمان بریتانیا و ساعت معروف بیگ بن در کنار رود تیمز در لندن،کاخ باکینگهام،قلعه سلطنتی برج لندن (Tower of London)،پل برج لندن (Tower Bridge)،میدان ترافالگار،کانون رقص لابان،موزه مجسمه‌های مومی مادام تسو،سینمای سه بعدی آی مکس،کاخ بلور،ساعت بیگ بن،کلیسای وست مینیستر،کاخ وست مینیستر (خانه مجلس)،کلیسای سنت پال،چرخ و فلک چشم لندن،موزه بریتانیا،ساختمان قدیمی بانک انگلستان،بازار بارو اشاره کرد.

پکیج استثنایی 808

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

صفحه اصلی دانشنامه

شامل این فیلم