یادداشت 77: روز دانشجو مبارک ، 30% تخفیف ویژه کلیه محصولات سایت 808 تا پایان 18 آذر

یادداشت 77: روز دانشجو مبارک ، 30% تخفیف ویژه کلیه محصولات سایت 808 تا پایان 18 آذر

آذر امسال 8 سال از شروع به کار فعالیت آموزشی 808 در نت میگذرد ، روزهایی را به خاطر می آورم که در قالب یک وبلاگ ساده (www.sazeh808.blogfa.com) بدون هیچ دردسر و هزینه برنامه نویسی و کار گرافیکی خاصی ، صرفا در قالب انتشار محتوای آموزشی تماما تالیفی خودم در نت فعالیت داشتم . روزهایی که هنوز مثل این روز ها  دست اندازی ها به اوج  خود نرسیده بود و اون اوایل جز لطف و حمایت کاربران از هیچ دشمنی  از فردی روبرو نبوده ام ، فراموش نمیکنم آنهایی که اون اوایل با وبسایت های خود ترغیبم کردند کل فعالیت های آموزشی مهندسی خود را به طور کامل به فضای مجازی بیاورم ، ریسکی بزرگ که باور و اعتقاد قلبی ام به نتیجه گرفتن از آن باعث گردید 8 سال از زندگی کاری و شخصی ام را تماما به آن اختصاص دهم.

سال 90 وقتی اولین ترم از دوره های آنلاین خودم را در قالب وبسایت www.Civil808.com شروع کردم میدونستم هنوز خیلی راه دارم تابتونم استفاده از کلاس های آنلاین را به عنوان روش جایگزین آموزش های حضوری به مخاطبانم جا بیاندازم ، هیچوقت فراموش نمیکنم اطرافیانم را که اون روز ها از اینکه من تمام کار و زندگی و تدریس و تالیف و کارای مشاوره مهندسی خودم را گذاشته بودم کنار ویکسال تمام با کار رایگان در این بخش صرفا به کار فرهنگ سازی مشغول بودم با تعجب به من  و آینده این کار مینگریستند و همواره با این مورد روبرو میشدم که هیچوقت برگزاری یک ترم کامل و بلند مدت آموزش آنلاین در این کشور نمیگیرد، اما امروز بعد 4 سال خوشحالم از اینکه به اطرافیانم ثابت شده است که آموزش آنلاین میتواند فراگیر شود و برای مخاطبانی که در اقصی نقاط دنیا حضور دارند میتواند به عنوان روش اول برای استفاده از تجارب اساتید متخصص بین المللی  باشد.

امروز 16 آذر 94 است روز دانشجو و برای منی که در تمام این سال ها سعی داشتم دانشجویی سیری ناپذیر باشم خوشحالم که 8 سال از شروع این فعالیت در 808 گذشته است  و شما خوبان را در کنار خودم میبینم و امروز خوشحالم علیرغم ناملایمات مشاهده شده در فضای مجازی در کپی برداری بیشمار از  الگوهای کاری 808 در وبسایت های مختلف چه عمرانی و چه غیر عمرانی خوشحالم که توانسته ام حداقل تعریف جدیدی از یک کسب و کار نوین در فضای وب ایران به وجود آورم. این افتخار بزرگتر از هر پاداش و لوحیست که مراکز دانشگاهی یا اجرایی عمرانی کشور بخواهد روزی به بنده بابت ترویج و تولید علم بدهد در حالیکه جالب آنست از اینکه موجبات ترویج و همه گیر شدن برخی علوم خیلی تخصصی از جمله طراحی عملکردی سازه در کشور شده ام با موانعی از سوی برخی ها که این علوم را ذاتا ارث خود در اختصاص خود میدانسته اند شده ام ! هرچند دلم پر است از ناملایمات ، پر است از فشار های مضاعف برای از بین بردن انگیزه ام در کار در فضای وب فارسی در داخل کشور ، اما از اینکه هنوز هم در کنار شما با انرژی دو چندان  هستم خوشحالم.

به پاس قدردانی از شما امروز را که همه با تخفیفات ویژه جشن میگیرند برای شما دانشجویان عزیز (فرقی ندارد چه در داخل دانشگاه درس خوانده باشید چه الان فارغ التحصیل باشید چراکه از نظر من الان همه ما دانشجوییم) ، دانشجوی دانشگاه فراگیر 808 که در آن سطح و مقطع تحصیلی هیچ اهمیتی ندارد ، اینجا همه ما دانشجوییم  و افتخار میکنیم که تا ابد دانشجو هستیم.

برای استفاده از 30% تخفیف دانشجویی تا 18 آذرماه جهت ثبت نام تو هریک از دوره های آموزشی 808  و یا خرید هر نوع محتوای سایت میتوانید از این کد تخفیف استفاده بفرمایید:  off808-30  .

چنانچه در خرید با تخفیف به مشکل برخوردید با استفاده از شماره تماس های 021-88272694 و ایمیل saze808@gmail.com میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    موفق باشید
    عکس‌های ghacem47
    ghacem47

    در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه