یادداشت 66: پروژه های محاسباتی و آگهی های استخدامی خود را به سازه 808 بسپارید

یادداشت 66: پروژه های محاسباتی و آگهی های استخدامی خود را به سازه 808 بسپارید

 با توجه به اینکه در کشور ما متاسفانه بعضا دیده میشود رزومه های ارسالی افراد مندرج در قالب PDF بیشتر از آنکه مستندات کار های انجام شده در طی سوابق تحصیلی و کاری فرد باشد بیشتر شبیه به تمایلات و رویا هاییست که فرد میخواهد در آینده به آن دست یابد بنابراین گزینش افراد واجد صلاحیت جهت استخدام یا واگذاری پروژه برای طراحی محاسبات صرفا از روی فایل PDF رزومه ارسالی امری بسیار سخت  و پر از ریسک میباشد.

 بنابراین سالهاست خلاء و نیاز مبرمی در کشورمان حس میشود که اگر مرکزی یا یک کدوم از انجمن های تخصصی کشورمان  تا کنون مبادرت به زمینه سازی ایجاد بستری که در نهایت افراد لایق برای پروژه ها و استخدام از ط ریق آن سیستم گزینش شوند مینمودند اوضاع اینگونه که هست نبود ، سیستم آموزشی که جدا از مباحث انتفاعی ، صرفا به دلیل شناخت افراد و رزومه آموزشی که خود فرد با فعالیت خود در آن مرکز برای خود ایجاد میکند بتواند رفته رفته افراد واجد صلاحیت را شناسایی و به مراکز متقاضی معرفی کند.

برای حل این مشکل و رفع این نیاز جامعه فنی مهندسی کشورمان راهکار ایجاد چنین سیستمی که بتواند افراد برتر را  به مرور زمان شناسایی کند از ابتدای سال 93 در وبسایت سازه 808 شکل گرفت و در مرحله اول سعی بر این بود تا با قراردادن دوره های آموزشی ، رویداد ها ، فایل های مختلف آموزشی در بخش های رادیو ، انتشارات ، مقالات تحلیلی و ... سعی در ایجاد فضایی برای ایجاد انگیزه در افراد مختلف عضو سایت برای چه آموزش دادن و چه یادگیری نماییم تا اکنون بعد از گذشت حدود یکسالاز فعالیت های صرفا آموزشی 808  با جمع شدن کلیه دوره هایی که افراد مختلف در سایت 808 چه با گذراندن دوره های آموزشی مختلف و چه با تدریس دوره ها و انتشار مقالات و ایبوک ها در پروفایل کاربری خود ایجاد نمودند ، فضایی مناسب برای گزینش افراد لایق برای استخدام در شرکت های مشاور و دفاتر فنی مهنسدی کشور ایجاد کنیم یا اگر افرادی مایلند به صورت  دورکاری و فریلنسینگ پاره وقت با شرکتی فعالیت کنند از این فضا برای دریافت پروژه های طراحی محاسبات شرکت های مختلف بهره ببرند.

وبسایت موسسه سازه 808، متشکل از اساتید و کاربرانی با تخصص های مرتبط با رشته‌های سازه، معماری، سیویل  در حوزه طراحی و محاسبات آماده ارائه خدمات مهندسی به شرکت های مشاور و دفاتر فنی مهندسی کشور در زمینه‌های ذیل از طریق این قسمت از وبسایت سازه808 می‌باشد:

 ارائه خدمات مهندسی مشاور

-         طراحی انواع ساختمان‌های اسکلت بتنی و فولادی و سازه‌های غیرساختمانی

-         تهیه نقشه‌های فاز یک و دو نقشه‌های کارگاهی کلیه رشته‌ها به همراه لیستفر

امکانات و مزایای سیستم سازه808:

-         مشاوره تخصصی در زمینه استخدام مهندس طراح و محاسب:

-         گزینش مهندسین محاسب کارآمد از بین افرادی که دوره‌های آنلاین و حضوری برگزار شده در موسسه را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

-         برون سپاری پروژه‌های مهندسی

-         استخدام میتواند از مهندسان طراح و محاسب ، برنامه نویسان تخصصی  و یا افراد فعال در حوزه اجرا باشد.

 گاها به دلایلی ممکن است نیروی متخصص مورد نظر برای انجام پروژه‌های مهندسی در خدمت یک شرکت نباشد، موسسه 808 به وسیله کادر فنی مجرب خود پروژه‌های تخصصی شما را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام خواهد داد.

-         برگزاری مناقصه در زمینه پروژه‌های مهندسی

با توجه به تخصص شرکت‌ها و دفاتر فنی و تمایل آنها در زمینه همکاری با موسسه 808، پروژه‌های موجود در مجموعه برای طراحی در اختیار شرکت‌های مذکور قرار داده خواهد شد.

به عنوان نمونه یکی از پروژه‌های موفق در این مجموعه در زیر ارائه شده است:

 

برای این منظور کافیست پروژه های خود را مستقیم با مراجعه به این بخش از سایت اقدام به انتشار آگهی خود نمایید:

Civil808.com/career

مطالب مرتبط:

پیوستاندازه
PDF icon Saze808.pdf393.05 KB
درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .