«راهکارهای مقاوم سازی سازه ها، نمونه های اجرایی از کشور سوئیس»

«راهکارهای مقاوم سازی سازه ها، نمونه های اجرایی از کشور سوئیس»

همانطور که قبلا هم از طریق این یادداشت اعلام کرده بودیم بهترین روش برای پرسنال برندیگ هر یک از مهندسین ، اساتید یا شرکت های تجاری، چنانچه مولف و ناشر کتاب های تخصصی هستند، انتشار رایگان بخشی از نمونه تالیفی ایشان و یا چنانچه مدرس هستند انتشار رایگان برخی از جزوات کلاسی و فیلم های برخی از کلاس های ایشان و یا اگر طراح و محاسبات سازه هستند انتشار رایگان برخی از نمونه پروژه هاییست که طراحی محاسبات آنرا بر عده داشته است. این روش هم اکنون در بسیاری از وبسایت های تخصصی بومی کشور های مختلف به عنوان الگوی اصلی پرسنال برندینگ مهندسی شناخته می شود. منتها آنچه قبل این در کشور ما متاسفانه رواج پیدا کرده بودعمدتا بی خبری مولف اثر از انتشار محتویات تالیف شده وی بر روی وب بوده است. ما در Civil808 از روز اول در صدد باب کردن اینگونه انتشار ها با حفظ رعایت قانون حق کپی رایت ناشر و مولف بودیم و برای پخش این فرهنگ هم در میان ناشران و هم در میان مولفان کوشیدیم.

خوشبختانه از همان اول این پیشنهاد با استقبال بی نظیر اساتید کشورمان روبرو شد طوریکه موفق شدیم در چند نوبت کتاب های تخصصی اساتید صاحب نام کشورمان را برای استفاده علاقه مندان به مباحث عمرانی در وبسایت Civil808 پذیرا باشیم که از بخش ایبوک های سایت می توانید چند نمونه از آنرا مشاهده بفرمایید.

یکی از اساتید مطرح کشورمان که افتخار این را داریم در خصوص نشر مطالب آموزشی تالیفی ایشان در سایت در چندین نوبت با ایشان همکاری داشته باشیم چناب پروفسور ساسان محاسب میباشند که اینبار نیز به وبسایت 808 لطف داشتند و یکی از آخرین تالیفات خودشان را با نام  «راهکار های مقاوم سازی سازه ها، نمونه های اجرایی از کشور سوئیس» برای استفاده کاربران سایت به 808 اهدا نمودند تا لینک دانلود رایگان آنرا در دسترس مهندسان عمران کشورمان قرار دهیم.

 

این کتاب که ترجمه ایست از کتاب Thomas Wenk توسط پروفسور ساسان محاسب، استاد دانشگاه علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و همکاری مهندس آرش نیری، دکتری مهندسی عمران ژئوتکنیک در تابستان 1392 توسط انتشارات تمثیل به چاپ رسیده است. این کتاب در سه فصل و یک پیوست همراه با تصاویر آموزشی متعدد به چاپ رسیده است. فصل اول مرتبط با رفتار سازه های موجود ، فصل دوم مرتبط با راهکار های مقاوم سازی لرزه ای و فصل سوم در ارتباط با نمونه های اجرایی از کشور سوئیس میباشد.

 

شما می توانید از طریق لینک زیر کل این ایبوک را به فرمت PDF به حجم 6.4 مگا بایت دانلود بفرمایید:

دانلود رایگان کتاب "مقاوم سازی لرزه ای سازه ها" - راهکارها و نمونه های اجرایی از کشور سوئیس)

مطالعه آنلاین از طریق ایبوک ریدر سایت:


مطالب مرتبط:

» رادیو 808-شماره 42-مصاحبه با دکتر ساسان محاسب-بهسازی لرزه ای با نانو بتن

» دانلود کتاب «روش اجزای محدود مقیاس شده»،ترجمه دکتر محاسب

» یادداشت 24: مزایای انتشارت مجازی-همکاری اساتید در انتشار رایگان بخش هایی از کتابپ

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    عالی بود متشکرم از دوستان عزیز
    عکس‌های مختار جلیلیان
    مختار جلیلیان