معماران چگونه می توانند جریان های درآمد خودکار و غیرفعال ایجاد کنند؟

معماران چگونه می توانند جریان های درآمد خودکار و غیرفعال ایجاد کنند؟

اگر نمی خواهید در یک الگوی کار زیاد گیر بیفتید و پول کافی کسب نکنید. یکی از بهترین راه های مقابله با این مسئله ایجاد جریان خودکار درآمد و انفعالی است.

درآمد غیرفعال چیست؟

درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد.

راه های کسب درآمد غیرفعال ویژه معماران

نوشتن نرم افزار و برنامه هایی ویژه معماران

نرم افزار به عنوان یک سرویس  و روشی محبوب برای درآمدزایی منفعل است.شما می توانید یک مدل و یا یک ایده برای هرچه راحت تر کار کردن دیگر معماران را با کمک یک برنامه نویس تبدیل به یک برنامه کرده و با فروش و به اشتراک گذاشتن آن کسب درآمد نمایید. به دلیل آنکه شما به عنوان یک معمار چگونگی عملکرد را می دانید حتی می توانید فقط ایده خود را به شرکت های برنامه نویس و تولید نرم افزار مطرح نموده و شریک تجاری آنها شده و از این طریق کسب درآمد نمایید. به عنوان مثال ایده برای راه اندازی یک اتوماسیون ویژه شرکت های طراحی معماری و دکوراسیون …

فروش محصولات دیجیتال

شما می توانید با فروش کتاب های الکترونیکی و صوتی ،فایل های جزییات و دیتیل ها و نمونه کار و پادکست ها و پروژه های دانشجویی….. و هر محصول دیجیتال دیگر از طریق سایت هایی مثل سایت فایل سازه  کسب درآمد نمایید.این سایت ها درصدی کم برای بازاریابی کسر نموده و الباقی را برای شما به صورت ماهانه واریز می نمایند.

دوره های آنلاین

کلاس‌های آنلاین ارائه دهید. سایت های بسیاری هستند  که  چه تکنیک های ابتدایی و چه پیشرفته را شما می توانید به معماران دیگر آموزش دهید و کسب درآمد نمایید.

ارایه خدمات مشاوره

شما می توانید به عنوان مشاور برای شرکت های تولید کننده و پیمانکار و مصرف کنندگان خدماتی را ارایه دهید. بسیاری از شرکت های ارایه دهنده خدمات و محصولات با نیازهای واقعی مصرف کنندگان آشنا نیستند و یا اینکه به دلیل تخصصی بودن برخی محصولات ممکن است مصرف کننده دیدگاه روشن و واضخی نداشته باشد که شما می توانید با ارایه یک زبان مشترک حلقه واسطه این نوع کالاها و خدمات باشید.

تبلیغات

شما می توانید با معرفی محصول و مزایای آن با دریافت پورسانت کسب درآمد نمایید.

در پروژه‌های ساختمانی سهیم شوید

سرمایه خود را در معاملات املاک و مستغلات با پرداخت کمتر (یا هیچ چیز) برای نقش خود به عنوان یک معمار / مهندس انجام دهید. مالک بخشی از املاک و مستغلات و درآمد آینده آن است.

منبع

درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
معماری -احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی
کسی در خصوص نحو فضا یا نرم افزارش اشنای دارد احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی داریم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .