ایبوک ۱۹۳: آموزش تحلیل های استاتیکی معادل، دینامیکی طیفی، پوش اور و تاریخچه زمانی غیر خطی در نرم افزار ETABS

ایبوک ۱۹۳: آموزش تحلیل های استاتیکی معادل، دینامیکی طیفی، پوش اور و تاریخچه زمانی غیر خطی در نرم افزار ETABS

در این ایبوک 40 صفحه ای به توضیح تحلیل های استاتیکی معادل، دینامیکی طیفی، پوش اور و تاریخچه زمانی غیر خطی در نرم افزار ETABS همراه با جزئیات پرداخته می شود.

مشخصات مصالح مصرفی در پروژه بررسی شده

بتن مصرفی برای دال‌ها از نوع C21 بوده و دارای مقاومت فشاری 210 کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع است. میلگرد استفاده شده در پی و دال بتنی از نوع AII با مقاومت 3000 کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع است. عیار بتن مگر استفاده شده برای تسطیح زیر پی نیز برابر 150 کیلوگرم سیمان در هر مترمکعب بتن خواهد بود. فولاد استفاده در ساختمان از نوع ST-37 است.

مطالب مرتبط:

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 40,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 40,000 تومان
پرداخت 40,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

محسن رستمی اصل

طراحی اتصالات فولادی
سوالات مرتبط
عکس کاربر
88پاسخ
تحلیل استاتیک غیر خطی ومدلسازی دیوار برشی به روشهای مختلف
باسلام وتقدیم احترام درمورد مدلسازی به سه روش فایبر -المان یک مولفه ای وپوسته چند لایه ونحوه اعمال این سه روش در ایتبس توضیحاتی بفرمایید .باتشکر
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی سازه فولادی با دیوار برشی
1_وقتی سازه قدیمی بتنی یه ساختمان الف را قصد داریم به یک ساختمان سازه فلزی وصل کنیم که به خاطر اختلاف سطح طبقات این دو (اختلاف سطح17سانتیمتر)و ویلچری بودن کارفرما نتوانیم از پله به عنوان راه حل استفاده کنیم راه حل بهتر چی میتونه باشه؟ 2_برای همان دوبلوک ساختمانی سوال یک اگر بخواهیم یک طبقه روی قسمت سازه فلزی اضافه کنیم آیا راه حلی برای دیواربرشی زدن هست یا اصلا نمیشه روی دیوار برشی برای این مورد اکتفاکرد؟
عکس کاربر
0پاسخ
چرا نمودار دریفت 4 نوع خاک در تحلیل تاریخچه زمانی یکسان میشود؟
با سلام . یک سازه 6 طبقه بتنی مدل کردم و با یک رکورد زلزله روی 4 نوع خاک با اپنسیس تحلیل تاریخچه زمانی انجام دادم.وقتی خروجی دریفت را روی نمودار میبرم ، 4 نوع خاک نمودارشان دقیقا مثل هم است.آیا این طبیعی است یا کار من مشکل دارد. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .