رادیو 808: شماره 48- مصاحبه با مهندس علیرضا افخمی- مدیر شرکت نرم افزاری Novotech

  • تجارب رسیدن به مسیر تولید و عرضه بین المللی نرم افزار های تخصصی
رادیو 808: شماره 48- مصاحبه با مهندس علیرضا افخمی- مدیر شرکت نرم افزاری Novotech

رادیو 808 - شماره 48 - مصاحبه با " مهندس علیرضا افخمی " - مدیر شرکت نرم افزاری Novotech

خیلی خوشحالیم که با یکی دیگر از برنامه های رادیو 808 با شما هستیم. همانطور که قبلا هم از طریق این یادداشت اطلاع داده بودیم از چند شماره اخیر ، رادیو 808 به صورت ماهیانه در سایت منتشر می شود و در این قسمت با شماره شهریور ماه با موضوع تجارب رسیدن به مسیر تولید و عرضه بین المللی نرم افزار های تخصصی در خدمت شما هستیم.

    رزومه مهندس علیرضا افخمی در وبسایت لینکدین

    وبسایت شخصی مهندس افخمی

    وبسایت نرم افزار NovotechSoftware

    اگر از قدیمی های مهندسی عمران هستید که دفاتر مشاوره تحلیل و طراحی دارید یا اگر از فارغ التحصیلان و دانشجویان مقطع ارشد خاک و پی هستید حتما تابحال اسم نرم افزار پی سنج به گوشتان خورده است. نرم افزاری تخصصی که ویژه کارهای گرایش خاک و پی میباشد. زمانی که  تولید و فروش نرم افزار در کشور چندان بازده مالی نداشت و اکثر دفاتر فنی مهندسی و مشاوره به نرم افزار به عنوان قیمت سی دی خام آن نگاه میکردند ، بودند افرادی که برای همسو شدن بازار کشورمان با بازار های جهانی تلاش می کردند.

    در این شماره به سراغ یکی از برنامه نویسان تخصصی مهندسی عمران کشورمان رفتیم که از سال ها پیش در زمینه تولید نرم افزار های تخصصی شاخه ژئوتکنیک فعالیت دارند و موفق شدند نسخه بین المللی نرم افزار خود را جهت استفاده مهندسین در همه دنیا عرضه کنند.

    میهمان این شماره رادیو 808 جناب مهندس علیرضا افخمی، دانش آموخته ارشد خاک و پی از دانشگاه صنعتی شریف و برنامه نویس و موسس کمپانی بین المللی Novotech Software میباشند.برای آشنایی کامل با رزومه ایشان میتوانید به وبسایت شخصی ایشان مراجعه کنید و برای آشنایی با نرم افزار هایی که ایشان و تیمشان در سال های گذشته ویژه مهندسین خاک و پی طراحی کرده اند می توانید به نسخه ایرانی وبسایت نرم افزار مراجعه کنید.

    بی شک تولید نرم افزار های تخصصی به ویژه در مقیاس تجاری آن با سختی های بیشماری روبروست،  و این سختی ها باعث شده اند  شرکت های نرم افزاری کمی پس از گذشت سال ها از فعالیتشان به حیات فروش خود در داخل کشور ادامه بدهند. در این میان انتشار نسخه بین المللی نرم افزاری که تماما از درون کشور برنامه نویسی و تولید آن انجام شده خود از موارد جالب توجه است که باعث شده ما در این شماره از رادیو 808 به سراغ موسس کمپانی نرم افزاری  Novotech بریم تا از زبان جناب مهندس افخمی تجارب ایشان را در مسیر عرضه بین المللی نرم افزار های تولید شده توسط ایشان و تمیشان را بشنویم.

    شنیدن این شماره از رادیو 808 برای همه مهندسین عمران که تمایل به عرضه بین المللی خدمات تولید داخل خودشان را دارند توصیه میشود به خصوص به مهندسان برنامه نویس جوانی که در ذهن خود تولید نرم افزار های تخصصی که با برنامه های خارجی مشابه رقابت میکنند را یک رویا تصور میکنند. در این شماره تلاش داریم شما مهندسین جوان را با شیوه های به موفقیت رسیدن یکی از مهندسین عمران کشورمان در تولید و نشر بین المللی نرم  افزار آشنا کنیم. این مصاحبه به جهت سکونت جناب مهندس افخمی در کشور کانادا، از طریق اینترنتی ضبط گردید. شما را به شنیدن این مصاحبه دعوت میکنیم:

    دانلود فایل صوتی مصاحبه

     


    مطالب مرتبط:

     
    درباره نویسنده

    مجتبی اصغری سرخی

    مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
    سوالات مرتبط
    عکس کاربر
    51پاسخ
    لینک نرم افزار متلب و فلک

    کسی تا حالا لینک نرم افزار متلب و فلک سه بعدی رو انجام داده؟

    عکس کاربر
    0پاسخ
    ظرفیت باربری پی ها

    سلام میخاستم تفاوت روشهای تعادل حدی،آنالیز حدی وخطوط مشخصه درتعیین ظرفیت باربری پی ها روبدونم کسی بلده؟

    عکس کاربر
    3پاسخ
    نحوه تهیه نرم افزار deepsoil v5.1
    با سلام من از دوره آموزشی خانم مهندس فزرانه نباتی استفاده کردم خیلی مفید بود فقط دسترسی به نرم افزار deepsoil v5.1 ندارم. ورژن 7 را دارم ولی ورژن 5.1 مورد نیاز هست. اگر دسترسی به این ورژن دارید ممنون میشم با من به اشتراک بذارید
    ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .