رادیو ۸۰۸: شماره ۷۶- آشنایی با حقوق مهندسی

  • حقوق مهندسی
  • حوادث ناشی از گودبرداری غیر اصولی
  • آنچه دانستنش برای مهندسان الزامیست؟
رادیو ۸۰۸: شماره ۷۶- آشنایی با حقوق مهندسی
رادیو ۸۰۸: شماره ۷۶- آشنایی با حقوق مهندسی

به عنوان یک مهندس عمران تا چه اندازه به حقوق خود آشنایی دارید؟ اصلا آیا تاکنون برایتان دانستن آن احساس نیاز شده است که به عنوان یک ناظر بایست به چه مواردی از لحاظ حقوقی اشراف قانونی داشته باشید؟

 این شماره از رادیو ۸۰۸ با یکی از متفاوت ترین مهندسین عمران که روش متفاوتی در زندگی کاری خود در این رشته پیش گرفته است گفتگویی داریم ، جناب مهندس کامیار میررضوی مدرس حقوق مهندسی در نظام مهندسی های کشور میهمان این شماره از رادیو ۸۰۸ میباشند.شما را به شنیدن این شماره از رادیو ۸۰۸دعوت میکنم:

 دانلود فایل ویدیویی مصاحبه

دانلود فایل صوتی مصاحبه

 

 برای استفاده از این آموزش های رایگان میتوانید به کانال حقوق مهندسی در تلگرام به نشانی  @hoghugh_mohandesi  و یا به وبسایت همیار ناظر  مراجعه بفرمایید. بخش هایی از ویدئوی این مصاحبه را از  انتهای این صفحه میتوانید ملاحظه بفرمایید:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
حقوق مهندسی: مشکلات پیش آمده در کارگاه
با عرض سلام احترام به اعضای سایت سوالاتی داشتم سپاسگذار خواهم شد راهنمای بفرمائید. در پروژه ای مشغول به کار شدیم و حالا کارفرما از دادن حق حقوقمان امتناء می ورزد ۱_ اینجانب پس از عقد قرارداد و اجرای کار چون برای بار اول بود سازه های سوپر پنلی اجرا میکردم متوجه ضرر و زیان در کار شدام حالا چگونه و در چه ارگانی میتوانم ادعای ضرر و زیان و خیال قبل از قانون مدنی را داشته باشم . ۲_نامه های جهت بیکاری نفرات کارگر به دلیل نبود مصالح به کارفرما ارسال کردیم و توسط واحد های فنی و اجرای کارگاه نیز تائید شده که به دلیل نبود مصالح و جبهه کاری نفرات کارگری بیکار هستند الان کارفرما از دادن این بیکاریها که در طی پنج ماه رقم قابل ملاحظه ای برایم هست امتناء می کند چگونه باید این بیکاری را و از کدام نهاد ارگان یا اداره بگیرم تا به کارفرما فشار آوردن. ۳_یکی از همکارانم که با دعوت کارفرما به پروژه آمدند به دلیل عدم توافق قیمت قرارداد ندارند و حالا پس از اجرا آنها نیز بر سر مسائل مالی مشکلاتی دارند چگونه و چه عدله ای بین اینها باید حاکم باشد و از کدام ارگان و نهاد ۴_ حال که متوجه ضرر د زیان شدام آیا برای اینکه نمی خوام ادامه کار دهم باید بصورت مکتوب به کارفرما اعلام کنم که دیگر قادر به همکاری نیستم آیا بعد از انصراف از کار می توانم ادعای ضرر و زیان نمایم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    وجود همچین اساتید عزیزی در این کشور مایه افتخار ما است، انشا الله همیشه موفق و سربلند باشید.

    عکس‌های alireza salehin
    alireza salehin