رادیو 808: شماره 37- مصاحبه با دکتر داود رضا عرب -قسمت دوم (آشنایی با مهندسی ارزش)

  • آشنایی با مهندسی ارزش قسمت دوم
  • کاربرد مهندسی ارزش در مهندسی عمران
رادیو 808: شماره 37- مصاحبه با دکتر داود رضا عرب -قسمت دوم (آشنایی با مهندسی ارزش)

 

رزومه جناب دکتر داود رضا عرب

همانطور که در انتهای شماره 36 از رادیو 808 گفتیم  شماره 37 از رادیو 808 را اختصاص دادیم به مصاحبه تخصصی با میهمان برنامه هفته قبلمان جناب دکتر عرب در زمینه مهندسی ارزش تا جواب سوالاتی که احتمالا شما از این موضوع در ذهنتان دارید را از جناب دکتر عرب دریافت کنیم. سوالاتی از قبیل:
  • اساسا تعریف مهندسی ارزش چیست؟  
  • چه مواردی لازم است تا مهندسین عمران در پروژه های مهندسی خود در نظر بگیرند تا بتوانند مهندسی ارزش را در پروژه های خود پیاده کنند؟
  • چه لزومی به بکارگیری مهندسی ارزش است؟
  • و ...

از جمله سوابق برجسته جناب دکتر عرب ، پایه گذاری مجله عمران شریف ، پایه گذاری سازمان علمی پژوهشی دانشجویان عمران سراسر کشور ، مدیر موسسه پژوهشی مهندسی راهبرد دانش پویا، عضو و مدرس انجمن مهندسی ارزش ایران  و عضویت در هیئت مدیره چند انجمن علمی آموزشی دیگر کشور میباشد که البته اطلاعات تکمیلی از سوابق ایشان را در ابتدای همین مصاحبه به تفصیل از زبان خود ایشان خواهیم شنید  و یا می توانید با دانلود رزومه ایشان مطالعه فرمایید.

 

همچنین به اطلاع شنوندگان رادیو 808 و دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 رسانده میشود که کارگاه های مجازی مهندسی ارزش در تاریخ 8 آذر ماه 1391 توسط جناب دکتر عرب از طریق آموزشگاه مجازی 808 برگزار خواهد شد که به زودی از طریق سایت شرایط ثبت نام و رزرو حضور در این کارگاه مجازی به اطلاع شما رسانده خواهد شد. برای اینکه با موضوع مهندسی ارزش به طور کامل آشنا شوید علاوه بر این پادکست می توانید با مراجعه به این پست از وبسایتمان با دانلود و سپس مطالعه کتاب «آشنایی با مهندسی ارزش» که تالیف جناب دکتر عرب میباشد و اختصاصا جهت استفاده کاربران وبسایت در اختیار ما قرار گرفته است با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

 و اگر باز هم تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با شرکت در ورکشاپ های آموزشی مهندسی ارزش با تدریس جناب دکتر عرب ضمن استفاده از آموزش های کاربردی جناب دکتر عرب از گواهینامه امضا شده توسط ایشان نیز بهرهمند شوید. با ما در این شماره از رادیو 808 همراه باشید: 

دانلود فایل صوتی مصاحبه

دانلود تصاویر این مصاحبه


مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .