جزئیات و آنونس رونمایی آموزشگاه مجازی 808

به اطلاع مهندسان عمرانی کشور رسانده می شود که کمتر از یک هفته به تاریخ رونمایی آموزشگاه مجازی 808 زمان مانده است. زمان دقیق رونمایی جمعه 30 تیر 1391 میباشد و تمامی امکانات تخصصی سایت از قبیل: کلاس های آنلاین، کتابخانه مجازی ، گفتگوی آنلاین و سوال و جواب تخصصی دانشجویان با اساتید و ...، به مدت دو ماه از زمان افتتاح آموزشگاه تماما رایگان میباشد.

دوره های کلاسی ترم تابستان آموزشگاه مجازی با پنج مدرس تکمیل شده است که دو مدرس دروس کارشناسی عمران ، یک مدرس نرم افزار های مرتبط با مهندسی زلزله ، یک مدرس نرم افزار های گرایش مهندسی راه و آب و یک مدرس بررسی پروژه ای سازه های خاص را در ترم اول در پنج روز خواهند داشت و یک روز از هفته اختصاص به سمینار های بین دوره ای خواهد داشت، هر کلاس در روز خاصی از هفته برنامه ریزی شده است و همه کلاس ها در ساعت خاصی از شبانه روز برگزار می شود،

دوره های آموزشی آموزشگاه از هفته اول مرداد 91 با دوره های مقدماتی آموزش پروژه های عمرانی استارت خواهد خورد،دوره های ترم تابستان به مناسبت افتتاح آموزشگاه به مدت یک ماه و نیم رایگان خواهند بود. سایت به صورت 24 ساعته جهت خدمات رایگان همه کاربران طراحی شده است، در بخش کلاس های آموزشی آموزشگاه در هر روز با یک کلاس که زمان آن طبق استاندارد های آموزش مجازی حداکثر بین 30 تا 60 دقیقه در روز میباشد با شما خواهیم بود، به نظر شما چه زمان هایی برای برگزاری کلاس ها مناسب تر است؟

دانلود آنونس

 

 


خبر مشابه:

رونمایی از آموزشگاه مجازی 808 ،جمعه 30 تیر ماه 1391،تحولی در دنیای آموزش مجازی

درباره نویسنده

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه