کمپانی Taylor Devices

کمپانی Taylor Devices

کمپانی Taylor Devices

کمپانی Taylor Devices در تاریخ ۲۲ جولای سال ۱۹۵۵ میلادی رسما به ثبت رسید و در طراحی، توسعه، ساخت و بازاریابی ابزارهای ضربه‌گیر، کنترل سرعت و دستگاه‌های ذخیره‌سازی انرژی برای استفاده در انواع مختلف ماشین‌آلات، تجهیزات و سازه‌ها مشغول فعالیت است. این شرکت گروهی از محصولات مشابه را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند که طیف وسیعی از کاربردها را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

دسته‌بندی محصولات شرکت عبارتند از:

  • دمپرهای لرزه‌ای
  • Fluidicshoks (کمک‌فنرهای فشرده که در صنایع تجاری، دفاع و هوافضا استفاده می‌شود.)
  • جرثقیل و بافر صنعتی (نسخه‌های بزرگتری از Fluidicshoks با ظرفیت ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ اینچ-پوند که برای کاربردهای صنعتی در جرثقیل‌ها، کشتی‌ها، قطارها، اسکله‌های کامیون، ماشین‌آلات ریخته‌گری و واگن‌های برقی است.)
  • ضربه‌گیرها و کمک‌فنرهای خود تنظیم‌شونده
  • دمپرهای ارتعاشی مایع

دمپرهای لرزه‌ای این شرکت برای بهبود اثرات لرزه‌ای زلزله بر روی سازه‌ها طراحی شده است.

کمک‌فنرهای خود تنظیم‌شونده که شامل نسخه‌های Fluidicshoks و جرثقیل و بافرهای صنعتی هستند، به طور خودکار برحسب شرایط مختلف ضربه، تنظیم شده و برای برنامه دوره گردش با درجه بالا در صنایع سنگین طراحی شده‌اند. فنرهای مایع به عنوان اجزای ماشین‌آلات و تجهیزات مورد استفاده در ساخت ابزارها و قالب‌ها استفاده می‌شوند. دمپرهای ارتعاشی اساسا توسط صنایع دفاع و هوافضا برای کنترل پاسخ سیستم‌های الکترونیکی و نوری تحت تاثیر ارتعاش هوا، کشتی یا فضاپیما استفاده می‌شوند.

این شرکت با فناوری‌های متحد رقابت می‌کند.

منبع

تهیه‌کننده و مترجم: محبوبه پوریوسفی

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - کمپانی Taylor Devices