چاپ ششم کتاب اصول مقررات و روش های مدیریت پیمان طرج های عمرانی

14 اسفند 1398 - 14:57
چاپ ششم کتاب اصول مقررات و روش های مدیریت پیمان طرج های عمرانی

آشنایی با ارکان اصلی اجرایی طرح های عمرانی، قوانین و مقررات، دستگاه های اجرایی مرتبط و نظام برنامه و بودجه کشور لازمه کار هر مهندسی است که در نظام فنی اجرایی کشور فعالیت می کند. دانش اصول و مقررات پيمان يكي از شاخه هاي حقوق ساخت است که موضوع قراردادهای اداری مابين كارفرما و پيمانكاران و حل اختلافات مرتبط را مورد بحث قرار می دهد، که کتاب پیمان طرح های عمرانی به تحلیل و تفسیر قانونی و حقوقی این موضوعات می پردازد.

کتاب اصول، مقررات و روش های مدیریت پیمان طرح های عمرانی به عنوان یکی از مراجع اصلی تحلیل نظام فنی اجرایی کشور در قالب ۱۲ فصل و ۵۴۴ صفحه سال ۱۳۹۳ توسط دکتر مهدی روانشادنیا دانشیار مهندسی و مدیریت ساخت تالیف و چاپ شد. این کتاب در مدت ۵ سال در بهمن ماه ۱۳۹۸ به  چاپ ششم رسید که رکوردی در کتابهای تخصصی است.

این کتاب نگاهی تحلیلی به طرح های عمرانی، بسترها و ساختار اجرایی شکل گیری طرح های عمرانی، جایگاه طرح های عمرانی در قوانین و برنامه های کلان کشور، طرح های عمرانی در برنامه های توسعه و بودجه سنواتی، مراحل امکان سنجی، تأمین مالی و فرآیندهای شروع طرح ها، روش های تأمین منابع مالی، ساختارهای اجرایی پروژه های عمرانی، روش های برآورد، محاسبه صورت وضعیت و پرداخت در پروژه ها، نظام تشخیص صلاحیت عوامل اجرای طرح ها، مناقصه و ضوابط برگزاری آن، مناقصه از دیدگاه مناقصه گر و عقد قرارداد، شرایط عمومی و خصوصی پیمان، دارد.

لینک سفارش آنلاین این کتاب از فروشگاه سایت

مطالب مرتبط:

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
حقوق مهندسی: مشکلات پیش آمده در کارگاه
با عرض سلام احترام به اعضای سایت سوالاتی داشتم سپاسگذار خواهم شد راهنمای بفرمائید. در پروژه ای مشغول به کار شدیم و حالا کارفرما از دادن حق حقوقمان امتناء می ورزد ۱_ اینجانب پس از عقد قرارداد و اجرای کار چون برای بار اول بود سازه های سوپر پنلی اجرا میکردم متوجه ضرر و زیان در کار شدام حالا چگونه و در چه ارگانی میتوانم ادعای ضرر و زیان و خیال قبل از قانون مدنی را داشته باشم . ۲_نامه های جهت بیکاری نفرات کارگر به دلیل نبود مصالح به کارفرما ارسال کردیم و توسط واحد های فنی و اجرای کارگاه نیز تائید شده که به دلیل نبود مصالح و جبهه کاری نفرات کارگری بیکار هستند الان کارفرما از دادن این بیکاریها که در طی پنج ماه رقم قابل ملاحظه ای برایم هست امتناء می کند چگونه باید این بیکاری را و از کدام نهاد ارگان یا اداره بگیرم تا به کارفرما فشار آوردن. ۳_یکی از همکارانم که با دعوت کارفرما به پروژه آمدند به دلیل عدم توافق قیمت قرارداد ندارند و حالا پس از اجرا آنها نیز بر سر مسائل مالی مشکلاتی دارند چگونه و چه عدله ای بین اینها باید حاکم باشد و از کدام ارگان و نهاد ۴_ حال که متوجه ضرر د زیان شدام آیا برای اینکه نمی خوام ادامه کار دهم باید بصورت مکتوب به کارفرما اعلام کنم که دیگر قادر به همکاری نیستم آیا بعد از انصراف از کار می توانم ادعای ضرر و زیان نمایم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...