شرکت مهندسی سازه صنعت بادبند - بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

05:42

شرکت مهندسی سازه صنعت بادبند - بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

مصاحبه اختصاصی موسسه ۸۰۸ در غرفه شرکت مهندسی سازه صنعت بادبند - نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

شرکت مهندسی سازه صنعت بادبند (سهامی خاص) با هدف محاسبه، طراحی و ساخت و اجراء سازه های فلزی سنگین صنعتی نیروگاه ها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ساختمانی با تکیه بر تجارت متعدد و دانش فنی روز و تعهد به کیفیت مطلوب در سال ۱۳۷۶ تاسیس گردید و همچنین به انجام پروژه های عظیم و زیربنائی مشغول می باشد.

با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب ،در اختیار گرفتن مجموعه کامل از ماشین آلات و تجهیزات مدرن، به کارگیری روش های نوین اجرا، استفاده از نرم افزار های روز دنیا ، تلاش در ارتقاء کیفیت با انطباق بر جدیدترین آیین نامه ها و استاندارد ها و پشتکار پرسنل، شرکت بادبند توانایی خود را در اجرای پروژه های بزرگ با کیفیت مطلوب و در کوتاه ترین زمان به اثبات رسانده است و کسب تقدیر نامه های متعدد از کارفرمایان گواهی بر تلاش و کوشش مجموعه کارکنان این شرکت در این زمینه می باشد. 

شرکت مهندسی تازه صنعت بادبند با اخذ رتبه ی ۱ ابنیه و سازنده ی اسکلت فلزی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو دریافت  ISO۳۸۳۴-۳:۲۰۰۵  و با تکیه بر توانمندی های شرکت در اجرای پروژه ها به صورت قرارداد های EPC مفتخر است که میتواند تمامی نیازهای کارفرمایان محترم را در این زمینه ها پاسخگو باشد.

اهداف شرکت:

  1. مشارکت هرچه بیشتر در پروژه های صنعتی و ساختمانی کشور با توجه به گسترش و توسعه کارخانجات و تجهیز آنها به توانمندترین پرسنل و مدرنترین ماشین آلات.
  2. ارتقای پایدار کیفیت تولیدات بر اساس استاندارد های روز جهان و استفاده از نرم افزار های روز دنیا.
  3.  اجرای پروژه های EPC.

حوزه های فعالیت شرکت بادبند:

  • سازه های صنعتی و نیروگاهی
  • تجاری و اداری
  • مسکونی
  • بیمارستانی و آموزشی
  • سازه های زیربنائی

مطالب مرتبط

پکیج استثنایی 808

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...