امتیازها: 34
سلام دوستان کسی بلده که چطوره تو نرم افزار sap2000 سازه را برای بار دینامیکی انفجار تحلیل کنیم
پاسخ
امتیازها: -4
امتیازها: 36
امتیازها: 0
امتیازها: -5
امتیازها: 1