نرم افزار CorelDRAW

نرم افزار CorelDRAW

نرم افزار CorelDRAW

CorelDraw یک ویرایشگر گرافیکی برداری است که توسط شرکت کورل عرضه و توسعه داده شده است. این همچنین نام مجموعه نرم‌افزار گرافیکی شرکت کورل نیز هست که شامل نرم‌افزار CorelDraw به همراه ویرایشگر تصویر bitmap آن یعنی Photo-Paint و چند برنامه مرتبط با گرافیک دیگر می‌شود.

CorelDRAW Graphics Suite نرم‌افزاری کاملاً حرفه‌ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه‌ای صفحه‌بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم‌افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت‌های ویرایش عکس این نرم‌افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می‌باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت‌ها، ابزار حرفه‌ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می‌توانید خلاقیت خود را در زمینه‌ی طراحی افزایش دهید.

کورل نام یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیاست که در سال ۱۹۹۰ افتتاح شد. این شرکت با تولید نرم‌افزار CorelDraw خود را به‌ دنیا معرفی نمود، نرم‌افزاری که تا به امروز نیز یکی از پرطرفدارترین و بهترین نرم‌افزارهای طراحی به‌شمار می‌رود. کورل در سال ۲۰۰۹ با خرید شرکت یولید به یک غول نرم‌افزاری گرافیک پس از ادوبی تبدیل شد. عمده فعالیت کورل ساخت نرم‌افزارهای گرافیکی و مالتی‌مدیا است.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید طرح‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای طراحی کنید و در انجام این کار از مجموعه‌ای کامل از ابزارهای طراحی و ویرایش بهره‌مند شوید. از جمله خصوصیات این نرم‌افزار می‌توان به امکان لایه‌بندی پروژه، پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت تصویری، امکان قرار دادن جداول در طرح و امکان تایپ به زبان فارسی اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است که این نسخه از نرم‌افزار علاوه بر پشتیبانی از فرمت‌های مربوط به نسخه‌های قبلی نرم‌افزار، امکان استفاده از فرمت‌های مربوط به نرم‌افزار فتوشاپ ، مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس و فایل‌های پی دی اف را فراهم آورده است.

منبع:  WikiPedia

مترجم و تهیه‌کننده: محبوبه پوریوسفی

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - نرم افزار CorelDRAW