دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران و معماری

دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران و معماری
دوره های آنلاین آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران ۹۷

کنکور کارشناسی ارشد عمران یکی از رقابتی‌ترین کنکورهایی است که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و با توجه به حجم بالای مطالب درسی افرادی که زودتر شروع به خواندن دروس می‌کنند قاعدتا موفق‌تر خواهند بود. برای آمادگی هر چه بیشتر برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸، همایشی در تاریخ پنجشنبه ۱۵ شهریور ۹۷ از ساعت ۱۶-۲۰ به صورت آنلاین و حضوری با حضور اساتید دپارتمان ارشد موسسه ۸۰۸ (سخنرانان: مصطفی دوگوهرانی، علی عبایی، سهیل صاحب، مهران حبیبی، میثم انصاری) به صورت تماما رایگان برگزار شد.

لینک دانلود فیلم همایش آشنایی با کنکور کارشناسی ارشد عمران (برگزار شده در شهریور ۹۷)

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۹- تاریخ جدید: ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹

ورکشاپ آنلاین تخصصی مشاوره آزمون کارشناسی ارشد ۹۸- ۲۴ اسفند ۹۷

مشاهده پلی لیست فیلم های همایش ها و جلسات اول دوره های آمادگی کنکور ارشد

بر اساس سال‌ها تدریس و تجربه در کنکور کارشناسی ارشد عمران می‌توان دو عامل را به عنوان عوامل موفقیت در این کنکور برشمرد:

  1. حضور ذهن بالای مطالب
  2. دانستن قلق‌های کنکوری

تعداد زیادی از داوطلبان هستند که نمی‌دانند برای خواندن از کجا شروع کنند یا تعدادی دیگر هستند که بعد از کنکور این جمله را استفاده می‌کنند: «همه‌ی مطالب را خواندیم اما نتیجه نگرفتیم.» 

در جواب باید گفت ندانستن نحوه مطالعه و همچنین ندانستن قلق‌های کنکوری یکی از عوامل این اتفاق است. 

ما اینجا در موسسه ۸۰۸ بستری را فراهم آوردیم که با استفاده از برجسته‌ترین اساتید کشوری شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان با استفاده از امکانات مختلف شامل کلاس، مشاوره با اساتید و رتبه‌های برتر بتوانند مسیر کنکور را برای رسیدن به یک نتیجه دلخواه کاملا برای خود هموار کنند.

توصیه می‌کنیم با دیدن فیلم‌های جلسه اول و معرفی هرکدام از اساتید با نحوه‌ی برگزاری کلاس و جزوات اساتید آشنا شوید.

 لیست دوره‌های آنلاین 808 که تاکنون صفحه ثبت نام آن ساخته شده است از این بخش قابل مشاهده است. 

برای تهیه فیلم کامل دوره‌های ترم پیش می‌توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.

ورود به بخش مشاوره اختصاصی کنکور کارشناسی ارشد

اطلاع از دوره های آنلاین امادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران موسسه 808

پادکست مسیر موفقیت-مشاور: مهندس علی عبایی

 (قسمت اول قسمت دوم - قسمت سوم قسمت چهارم قسمت پنجم)  

 

توضیحات مهم برای استفاده از کلاس های آنلاین ۸۰۸:

  • دوره‌های آموزش آنلاین ۸۰۸ به این نحو است که ثبت نام‌شدگان دوره لینک ورود به کلاس را پس از کسر موجودی و ثبت نام بلافاصله از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد که با کلیک روی آن به صفحه رجیستری منتقل می‌شوند. کافیست اطلاعات اسم و فامیل و ایمیل خودشان را در آن صفحه وارد کنند. سپس ایمیلی برایشان ارسال می‌شود که در آن ایمیل توضیحات نحوه ورود به کلاس و لینک اصلی ورود به کلاس ارسال می‌شود. در آن ایمیل که با سابجکت Gotowebinar است، لینکی وجود دارد که در زمان شروع همان کلاس درج شده است که از طریق آن لینک می‌توانید وارد صفحه مربوطه شده و از کلاس آنلاین استفاده کنید. 
  • کلاس آنلاین به نحوی است که استاد تمام دسکتاپ خود را با شما به اشتراک می‌گذارد به طوری‌که هر فایل پاورپوینت یا نرم‌افزاری که روی دسکتاپ خود باز می‌کند بدون وقفه زمانی برای شما به نمایش در می‌آید و هرکجا هم فایلی نیاز باشد برای شرکت‌کنندگان در دوره ارسال شود از طریق همان سیستم نرم‌افزاری خود با شما به اشتراک می‌گذارد و شما در حین تدریس دوره نه تنها صدای استاد را بدون وقفه خواهید داشت بلکه در صورت تمایل و داشتن سرعت بالای اینترنت می‌توانید وب‌کم مدرس را هم داشته باشید.
  • شرکت‌کنندگان در دوره هر زمان که سوالی داشتند می‌توانند سوالات خود را بدون محدودیت به صورت پیامی ارسال کنند و هر کجا نیاز بود سوال را شفاف‌تر بپرسند در صورت وصل بودن میکروفون سیستم خودشان می‌توانند از مدرس تقاضای شرکت صوتی در کلاس را داشته باشند که با باز کردن میکروفون کلاس توسط مدرس میتوانند سوال خود را به صورت صوتی با مدرس و سایر شرکت‌کنندگان کلاس در میان بگذارند.
  • برای استفاده بدون وقفه از صدای استاد در دوره لازم است حداقل سرعت اینترنت شما 256k باشد.
  • کلیه کلاس‌های آنلاین ۸۰۸ همراه با ارائه فیلم و جزوات دوره پس از برگزاری میباشد به نحوی که کلیه فایل‌های ارائه شده در کلاس از قبیل فیلم و جزوات همان شب برگزاری دوره در فولدر دراپ باکس آپلود شده و لینک دانلود آن برای شرکت‌کنندگان کلاس بلافاصله پس از اتمام کلاس به صورت ایمیل ارسال می‌شود. 

 مطالب مرتبط:

پکیج فیلم آمادگی آزمون ارشد

مشاهده فیلم معرفی دوره (ارائه توسط دکتر شیرزادی)

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
انتخاب رشته ارشد عمران
سلام وقت شما بخیر ارشد مهندسی حمل و نقل ریلی بهتره یا ارشد مهندسی عمران گرایش برنامه ریزی حمل و نقل ؟ هم از لحاظ بازارکار هم از لحاظ اپلای/ لطفاً نظرات خودتونو اعلام کنید ممنون
عکس کاربر
1پاسخ
خرید پک
سلام،برای آزمون ارشد ۱۴۰۰ میخوام بخونم،کتاب وفیلم اموزشی دروس رو میخواستم باید چطوری اقدام کنم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .