جلسه مشترک سرمایه گذاران کره جنوبی برای سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی

27 آبان 1394 - 11:21
جلسه مشترک سرمایه گذاران کره جنوبی برای سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی

پیرو موافقتنامه همکاری امضا شده بین جامعه مهندسان مشاور ایران و جامعه مهندسان مشاور کره جنوبی KENCA یک هیأت کره ای جهت بررسی فرصت های همکاری با شرکت های ایرانی و آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی ایران در تاریخ دوم تا پنجم آذرماه به ایران سفر خواهد کرد. این هیأت نُه نفره شامل نمایندگانی از جامعه مهندسان مشاور کره (از جمله نایب رئیس این جامعه) و نمایندگانی از بانک صادرات و واردات کره EXIM Bank و شرکت های بزرگ مهندسی از جمله Samsun engineering و Soosung می باشد.

شرکت های حاضر در این هیأت همگی دارای ارتباطات قوی با شرکت های سرمایه گذاری هستند و دارای پیشینه بسیار قوی در زمینه های مختلف طراحی، تولید و سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنایع فولاد، خطوط لوله، نفت، گاز، راه و مسکن و... می باشد.

لذا فرصت بسیار مغتنمی است تا همکاران علاقمند جهت آشنایی و ارائه پتانسیل ها و ظرفیت های خود به شرکت فوق و همکاری های آتی در جلسه ای که مقرر گردیده روز چهارشنبه مورخ 04/09/94 از ساعت 13 الی 15 در محل جامعه برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

در پایان خواهشمند است همکاران محترم علاقمند شرکت در این جلسه آمادگی خود را حداکثر تا تاریخ شنبه مورخ 30/08/94 کتباً به دبیرخانه جامعه اعلام نمایند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره این هیأت به فایل های ضمیمه مراجعه فرمایید.

دریافت فایل ضمیمه

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه