آگهي فراخوان عمومی: شناسائی سازندگان، ‌پيمانكاران و توليد كنندگان صنعتی ساختمان و فناوری نوين

6 ارديبهشت 1399 - 15:11
آگهی فراخوان عمومی: شناسائی سازندگان، ‌پيمانكاران و توليد كنندگان صنعتی ساختمان و فناوری نوين

معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي درنظر دارد در سال “جهش تولید”، به استناد ماده ۱۰ ذيل بند ” د ” آئين نامه اجرايي قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن تحت عنوان

“برنامه حمایت از تولید صنعتی مسکن و استفاده از فناوری های نو در احداث و عرضه مسکن“

با هدف تسریع در تولید، افزايش كيفيت ساخت، تنوع بخشی به روش های تولید و کاهش قیمت تمام شده در طرح اقدام ملي مسكن، نسبت به شناسائي و ارزيابي شركت هاي واجد صلاحيت كه داراي تجارب و امکانات توليد صنعتي مسكن و فناوري هاي نوين مي باشند اقدام نمايد. لذا،

از كليه سازندگان ،‌پيمانكاران و توليد كنندگان صنعتي ساختمان و فناوري نوين دعوت بعمل مي آيد

ظرف مدت دو هفته از انتشار اين آگهي، ضمن ارایه گزارشی از سوابق عملی و اجرایی و معرفی امکانات و روش های ساخت و مقایسه آن با سایر روش های موجود در کشور به لحاظ سرعت در ساخت، کیفیت، قیمت تمام شده و تنوع در محصول نهایی، تصويری از سایر مدارك و اسناد حقوقي، ‌فني، مالي و نیروی انسانی را در قالب فايلهاي الكترونيكي به آدرس پست الكترونيكي nhap@inbr.ir  ارسال نمايند.

لازم بذكر است این فراخوان برای شناسایی و ظرفیت سنجی وضع موجود به منظور برنامه ریزی اقدامات بعدی است و دریافت مستندات هيچگونه تعهدي براي وزارت راه و شهرسازي ايجاد نخواهد كرد .

سایر مدارک مورد نياز:

  • تصوير اساسنامه، آگهي تاسيس و آخرين تغييرات شركت
  • تصوير تائيديه ها و گواهينامه هاي مرتبط
  • معرفي مزاياي فني، اقتصادي و صرفه زماني
  • معرفي توان نيروي انساني، تجهيزات و ماشين آلات
  • ظرفيت توليد و تحويل ساليانه
  • تصاويری از نمونه پروژه های اجرا شده

منبع

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
1پاسخ
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
عکس کاربر
1پاسخ
سوال در خصوص نحوه ساخت و ساز گروهی و مشارکتی
سلام و عرض ادب از مهندسین و همکاران عزیز و باتجربه ای که در صنعت ساختمان فعال هستند پرسشی دارم.به نظرتون ساخت آپارتمان بصورت گروهی و با مشارکت 5،6 نفر و زمینی که از فرد دیگری باشد چقدر درگیری و اختلاف محتمل است آیا ارزش این ریسک رو داره ؟ که شاید روزنه ای باشه برای ورود تعدادی مهندس جوان به بازار سازندگان ساختمان.لطفا دوستانی که تجربه دارند در مورد مقدمات کار و اخذ مجوزها یا اینکه اصلا امکان چنین کاری وجود دارد لطفا راهنمایی کنند ممنون و سپاسگزارم.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...