اعتراضات داوطلبان ورود به آزمون حرفه ٩٧ مهندسان نتیجه داد

28 خرداد 1398 - 00:02
اعتراضات داوطلبان ورود به آزمون حرفه ٩٧ مهندسان نتیجه داد

درخواست بازنگری در سوالات آزمون ورود به حرفه ٩٧ مهندسان بررسی شد و سوال ۹ دفترچه A آزمون نظارت معماری و سوال‌های ۲۷ و ۵۲ آزمون اجرا در این رشته حذف شد که با حذف این سوال‌ها نمره آن با تاثیر مثبت در کارنامه کلیه داوطلبان درج‌شده است.

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: در اجرای دستورالعمل راهنمای ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن‌ماه ۹۷ «بند ب از بخش انتشار نتایج و بررسی اعتراضات آزمون‌ها»، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراض و درخواست‌های بازنگری سوال‌ها در کلیه رشته‌ها کمیته‌های رسیدگی به اعتراض داوطلبان با حضور اساتید کمیته‌های تخصصی و متعاقب آن کمیته‌های تجدیدنظر مطرح و تصمیمات لازم اتخاذشده است و با استخراج نتایج نهایی، مراتب در کارنامه داوطلبان منظور شده است.

 وی همچنین اعلام کرد: با توجه به برخی ابهامات و پرسش‌های مطرح‌شده پیرامون آزمون‌های مربوط به صلاحیت‌های نظارت و اجرا در رشته معماری، اعتراض‌های موصوف که قبلا  در کمیته تخصصی موردبررسی قرارگرفته بود مجددا در تاریخ ۱۲ خردادماه سالجاری در کمیته طراحی سوال‌های رشته معماری مطرح شد. متعاقبا در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ خردادماه سال‌جاری در کمیته تجدیدنظر بررسی سوال‌ها مرکب از اساتید برجسته رشته معماری مطرح و موردبررسی دقیق‌تر قرار گرفت.

 وی در خصوص زمان اعلام نتایج قطعی آزمون گفت: کلید قطعی و نهایی دفترچه سوالات در هفته گذشته به سازمان سنجش ارسال‌شده و سازمان یادشده در حال اعمال آن بر روی نتایج آزمون است و نتایج قطعی را تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۶خردادماه اعلام خواهد نمود.

منبع

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
سوال از نحوه شرکت در آزمون نظام مهندسی
سلام،من کاردانی معماری گرفتم و بعد کارشناسی معماری،و الان فارغ التحصیل مهندسی تکنولوژی معماری هستم.می خواستم بدونم اگر کارشناسی ارشد عمران بگیرم می تونم صلاحیت محاسبات رو بگیرم؟اگر نه با ادامه تحصیل و گرفتن مدرک دکترای عمران چطور؟و چه گرایشی از ارشد و دکترای عمران باید باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
درخواست مشاوره تخصصی برای آزمون نظام مهندسی
با سلام یه مشاور تخصصی برای آزمون نظام میخوام که کار بلد بوده و خودش دارای پروانه احرا و نظارت باشه
عکس کاربر
1پاسخ
سوال در مورد برنامه ماشین حساب کلاسپد مربوط به آزمون محاسبات
با سلام. بنده توضیحات مربوط به برنامه ماشین حساب کلاسپد در مورد آزمون محاسبات رو بررسی کردم و تصمیم به تهیه اون گرفتم.سوالی که از شما دارم اینه که آیا بخش مربوط به طراحی لرزه ای مبحث ۱۰ در برنامه شما وجود داره و اگر هست اگر ممکنه قسمتی از اون رو برای بنده ارسال بفرمایید.متشکرم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...