زمان انتشار كارنامه نتايج اوليه و زمان انتخاب رشته‌های تحصيلی آزمون ورودی دوره دكتری

23 فروردين 1401 - 10:08
زمان انتشار كارنامه نتايج اوليه و زمان انتخاب رشته‌های تحصيلی آزمون ورودی دوره دكتری

بدين‌وسيله به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودي دوره دكتري«Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال ۱۴۰۱ مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ از طریق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل مشاهده است. داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين شماره شناسنامه و سال تولد به كارنامه نتايج اوليه آزمون خود دسترسي خواهند داشت. آن‌دسته از افرادی كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي شده‌اند، مي‌بايست از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر ۵۰ كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. به اين‌دسته از متقاضیان توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام نموده، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهاي خود اقدام نمايند. (دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از روز چهار‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در اختيار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و ...) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

 برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک کنید.

منبع

مطالب مرتبط:

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
درخواست حل چند سوال دینامیک سازه
لطفا اگر امکانش هست در حل این سوالات کمک کنید سوالات به پیوست ارسال شده است
عکس کاربر
2پاسخ
بهترین دانشگاه خارجی برای تحصیل مقطع دکترای عمران کدام است؟و همچنین بهترین کشور برای مهندسین عمران از نظر شغلی کدام میباشد؟
سلام .بهترین دانشگاه خارجی برای تحصیل مقطع دکترای عمران کدام است؟و همچنین بهترین کشور برای مهندسین عمران از نظر شغلی کدام میباشد؟
عکس کاربر
0پاسخ
درخواست پاسخنامه تئوری الاستیسیته 98 سازه
با سلام خسته نباشید آیا تئوری الاستیسیته دکترای سازه 98 پاسخنامه تشریحی نداره؟ اگه داره از کجا میتونم پیدا کنم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...