رپورتاژ آگهی: معرفی سایت ایران تندر، سایت مناقصات و مزایدات کشور

27 آبان 1397 - 11:54
رپورتاژ آگهی: معرفی سایت ایران تندر، سایت مناقصات و مزایدات کشور

در هر کسب و کاری اطلاع دقیق، بروز و جامع از فرصت های کاری مرتبط  اعم از مناقصه، مزایده، استعلام بها، ارزیابی کیفی، فرصت های خرید و فرو ش و ... می تواند زمینه ساز شرکت در این فرصت های کار و کسب سود بیشتر برای مجموعه باشد. مدیران هوشمند و موفق امروزه دیگر در مقابل فناوری فرآوری اطلاعات مقاومت نمی کنند و بدرستی می دانند اطلاع یافتن از فرصت های مرتبط با کسب و کار باید دقیق،جامع و بروز باشد و در حال حاضر روش های سنتی جمع آوری اطلاعات پاسخگوی نیاز های مجموعه ها نیست،ابزار های جدید اطلاع رسانی می تواند به سرعت نمودار های مالی و فروش یک مجموعه را صعودی کرده و موفقیت آن کسب و کار را تضمین نماید.

در همین راستا شرکت ایران تندر به نشانی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکتهای اطلاع رسانی فرصت های کسب و کار کشور اعم از مناقصات، مزایدات، استعلامات و فرصت های خرید و فروش سراسر کشور توانسته با جذب حداکثری مناقصات مستقیم از ارگان های مناقصه گزار بمنظور اطلاع رسانی سریعتر و دقیق تر نیاز مدیران کشور را بصورت صد در صد در زمینه دریافت مناقصه ها و سایر اطلاعات فرصت های کاری پوشش دهد.

ایران تندر، سایت مناقصات کشور به همت همکاری چند ارگان مرتبط توانسته در زمینه اطلاع رسانی مناقصات عراق، مناقصات قطر، مناقصات افغانستان، مناقصات پاکستان و دیگر کشورهای همسایه و البته در زمینه اطلاع رسانی تخصصی مناقصه های کشورهای سوریه و اتیوپی قدم های بزرگی برداشته و زمینه شرکت و دریافت اسناد مناقصات برای بیش از 300 مجموعه را در طول یکسال اخیر فراهم نماید .

در بخش دریافت اسناد مناقصات از سراسر کشور با بیش از 58 نمایندگی فعال دریافت اسناد و همکاری با پست هوایی زمان دریافت اسناد مناقصات از هر نقطه کشور از 48 ساعت در سال قبل به کمتر از 30 ساعت در سال جاری کاهش داده است 

هزینه منطقی (تنها به اندازه خرید یک روزنامه)، دسترسی نامحدود به اطلاعات بارگزاری شده در سامانه اعم از مناقصه ها ، مزایده ها و ... بدون هیچ اعمال محدودیتی ، دریافت روزانه بیش از  100 مناقصه محدود و مستقیم از ارگان ها و اطلاع رسانی پیامکی و تیکتینگ دریافت اسناد همه و همه باعث شده که ایران تندر بعنوان محبوب ترین و انتخاب نخست برای معرفی به همکاران خود در زمینه اطلاع رسانی مناقصات برای مدیران هوشمند باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های این سایت، اینجا را کلیک کنید.

منبع

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...