چگونه NYC اولین پارک زیرزمینی نیویورک که نور خورشید را دریافت می کند، خواهد شد؟-اختصاصی 808

22 تير 1394 - 10:45
چگونه NYC اولین پارک زیرزمینی نیویورک که نور خورشید را دریافت می کند، خواهد شد؟-اختصاصی 808


ایستگاه قطار برقی متروکه شهر نیویورک، از فضای رها شده زیرزمینی به یک پارک سرسبز که واقعاً جذاب است، تبدیل شده است. چه کسی فضاهای اصلاح شده ، پیوستگی کلی، وجذب نور آسمانی که توسط فن آوری مدرن پخش می شود را دوست ندارد؟
این پروژه زیرزمینی، قطعه هایی را به تعداد کافی برای ارائه گزارش موفقیت پروژه اولیه علامتگذاری می کند. طی چهار سال، تیم سازنده مدل با مقیاس انسانی، و بعداً پشتیبانی ویدئویی لنا دانهوم ، تیمی حامی پروژه اولیه به منظور افزایش 200,000 دلار دیگر برای اینکه یک نمونه کارآمد از سیستم جذب نور خورشید خود را می سازند. آیا شما اگر نتوانید از یک دلار چشم پوشی کنید احساس گناه می کنید ؟ آنها در حال حاضر به هدف خود رسیده اند.

جزئیات فنی تغییر کرده است: ایده اصلی استفاده از رشته های فیبر نوری را در کانال نور کالکتور ها (جمع کننده ها) در سطح خیابان به گالری زیرزمینی پیش بینی کرده است. اما بعد از اینکه آزمایش اولیه موفقیت آمیز بود، شرکتی از کره جنوبی، ورود نور را به منظور سیستم روشنایی متفاوت، به صورت مرحله ای پیشنهاد کرده است،که نیاز به ناظران زیرزمینی را برای مهندسی کردن پروژه، رفع می کند.
عملکرد سیستم جدید، ثابت شده است. یک نسخه موفقیت آمیز از آن در قدیمی ترین نیروگاه برق آبی کره جنوبی ، که جایگزین روشنایی الکتریکی با 100٪ فوتون طبیعی و100 لوکس روشنایی ، مستقر شد. (حداقل در طول روز)

آیا سیستم ورودی نور خورشید، شدت و طیف مناسبی برای حفظ واحد زیرزمینی در تمام طول سال فراهم می کند؟ این مسئله را بهار سال آینده متوجه می شویم. نمونه اولیه زیرزمینی براساس روش ذخیره، می تواند این سپتامبر شروع به کار کند، درست وقتی که تابش نور خورشید تابستان، روشی را برای تیره کردن آسمانهای زمستان شهر نیویورک ارائه می کند.

 ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع :+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...