قرارداد محدود برای پل عابر پیاده استادیوم وایکینگ ها-اختصاصی 808

20 تير 1394 - 15:26
قرارداد محدود برای پل عابر پیاده استادیوم وایکینگ ها-اختصاصی 808


شورای شهر در حال رسیدن به توافق با سازمان تجهیزات ورزشی مینه سوتا و وایکینگ های مینه سوتا ، برای ساخت یک پل که استادیوم جدید وایکینگ ها را به ایستگاه مرکز شهر، درست در شمال منطقه متصل می کند، است.
شورای شهر، استادیوم وایکینگ های مینه سوتا و سازمان تجهیزات ورزشی مینه سوتا در حال نزدیک شدن به توافق برای ساخت یک پل 6 میلیون دلاری عابرپیاده که استادیوم جدید را به ایستگاه حمل و نقل ریلی شرق مرکز شهر متصل می کند، هستند.

بر اساس قرارداد، شورای می تواند کل هزینه ساخت و نگهداری پل، که بیش ازخطوط ریلی سبک در خیابان چهارم و خیابان های شیکاگو است را پرداخت کند. هزینه ساخت و ساز بین 5.5 تا 6 میلیون دلار برآورد شده است.
استادیوم وایکینگ های مینه سوتا و سازمان تجهیزات ورزشی مینه سوتا با بسته 000،300 دلاری درآمد تبلیغاتی سالانه در ازای حق نامگذاری و محدودیت های دیگر در تبلیغات روی کف استادیوم در این پروژه همکاری خواهد کرد .
کمیته حمل و نقل شورای شهر، قراردادی را که هر چند برخی از اعضا فکر می کردند تیم حرفه ای فوتبال باید هزینه بیشتری برای پل پرداخت کند، دوشنبه شب امضا کردند.
جیم هاروود مدیر پروژه حمل و نقل مترو گفت: لزوم یک اتصال پیاده جدا شده از LRT (قطار سبک شهری) و ترافیک خودرو تا حد زیادی توسط پیش بینی جمعیت در نزدیکی استادیوم در روز بازی های المپیک، تشخیص داده می شود.
اهداف آژانس حمل و نقل، برای یک حالت - سهم 40 درصد یا جابه جایی 26000 مسافر به ورزشگاه برای بازی ها است. با دو خط LRT (قطار سبک شهری) پیش رو، در حال حاضر قطارهای پیشرفته و ویژه برای خدمات وایکینگ ها اضافه شده است، قطارهایی که انتظار می رود تقاطع را در روز بازی ها ، هر دو دقیقه طی کنند، همزمان، سازمان حمل و نقل مترو 2100 عابر پیاده را که نیاز به عبور از راه ها و تقاطع دارند، برآورد کرده است.
در اوایل سال جاری، شورای شهر، شرکت ایدن پریری- بر پایه مهندسی EVS را برای طراحی این پروژه استخدام کرد، که در حال حاضر در مرحله 50 درصد طراحی است. طرح نهایی شامل سطوح چوبی، بتنی و فولادی، آسانسورها و رمپ ها برای دسترسی و سیستم های ذوب برف است.
جنیفر مانت عضو شورا، که نماینده منطقه مینتوکا است، توافق کرد که اتصال پل عابر پیاده به دلایل ایمنی مورد نیاز است اما گفت که وایکینگ ها باید پرداخت بیشتری داشته باشد به این دلیل که پروژه بیشتر به نفع تیم آنهاست. او به دیگر اولویت های سیستم - مانند محافظت از نور و گرما در فقیرترین نقاط منطقه - برای استفاده بهتر از 6 میلیون دلار از بودجه شورای مت، اشاره کرد .
رینوز گفت: این برنامه باید در قرارداد اولیه برای کمک مالی به استادیوم 1.06 بیلیون دلاری گنجانده می شده است. رینوز که نماینده شهر آنوکا است گفت:"ما متعهد به تامین 6 میلیون دلار دیگر هستیم ، که از نظر من این فقط یک مسیر اشتباه است"
این قرارداد تبلیغاتی برای دوام این توافقنامه است، که اجازه می دهد شورای شهر از زمین متعلق به سازمان تجهیزات ورزشی مینه سوتا برای پروژه، طبق توافق مدیریت عمومی حمل و نقل مترو برین لمب، استفاده کند . هر دو سازمان و وایکینگ ها، سالانه بیش از 300،000 دلار کمک می کنند. بسیاری از درآمدهای تبلیغاتی توسط وایکینگها است، که 000، 250 دلار سالانه کمک می کنند. لمب گفت: که احزاب برای گفتگو در مورد توافقنامه به طور منظم دیدار خواهند کرد.
هاروود گفت که MSFA همچنین برای صرف 2 میلیون دلار دیگر جهت بهبود میدان شهری ایستگاهی، دریک پروژه جداگانه برنامه ریزی می کند. کل شورای شهر، برای رسیدگی به توافقنامه پل در نشست 22 آوریل، برنامه ریزی شده است . هاروود گفت: در صورت تصویب، ساخت و ساز در این تابستان شروع شده و پروژه باید در آوریل 2016 " به طورقابل ملاحظه ای کامل شود" . پروژه استادیوم وایکینگها قرار است که به موقع برای فوتبال فصل 2016 به پایان رسد.

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
باتوجه به اتمام زمانی قرارداد، قبل از تحویل موقت ساختمان ؛ آیا بایستی الحاقیه زمانی صادر گردد؟
باتوجه به اتمام زمانی قرارداد ، قبل از تحویل موقت ساختمان ؛ آیا بایستی الحاقیه زمانی صادر گردد و یا ضرورتی براین کار نمی باشد؟
عکس کاربر
2پاسخ
در قراردادی که فاقد تعدیل هست افزایش قیمت ها بعهده پیمانکار هست یا کارفرما؟

قراردادی که فاقد تعدیل هست با مدت زمان قرارداد 6ماهه که از مهرماه شروع شده  و بخاطر تاخیربه مدت 130 روز کار به سال بعد کشیده .با توجه به اینکه همه تاخیرهای اعلام شده توسط مشاور مجاز شناخته شده .حالا می خوام بدونم افزایش قیمت ها بعهده پیمانکار هست یا کارفرما؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .