دوره آموزشی:قراردادهای EPCوDBOفیدیک

17 خرداد 1394 - 21:36
دوره آموزشی:قراردادهای EPCوDBOفیدیک

 

آشنایی با قراردادهای DBO فیدیک (کتاب طلایی)امروزه استفاده از فرم‌های استاندارد قراردادی فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور (فیدیک - FIDIC)، به‌عنوان پرکاربردترین فرم‌های قراردادی بین‌المللی، یکی از الزامات تأمین منابع مالی پروژه‌ها توسط بانک جهانی، بانک‌های توسعه‌ای منطقه‌ای و دیگر نهادهای مالی و اعتباری است. از میان فرم‌های استاندارد شناخته شده فیدیک می‌توان به شرایط استاندارد قراردادهای کلید در دست «مهندسی، تأمین و ساخت، EPC»، و همچنین «طراحی، ساخت و بهره‌برداری DBO» اشاره نمود.

جامعه مهندسان مشاور ایران، به‌عنوان نماینده انحصاری فیدیک در ایران، پیرو برگزاری موفقیت‌آمیز چهار دوره رسمی آموزش قراردادهای فیدیک در سال 1393 (دوره‌های آموزشی «استفاده کاربردی از قراردادهای فیدیک» و «مدیریت ادعا در قراردادهای فیدیک») و برگزاری اولین کنفرانس منطقه‌ای فیدیک در ایران در اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌عنوان عالی‌رتبه‌ترین کنفرانس مهندسی در کشور، اینک دوره‌های رسمی آموزش قراردادهای EPC (کتاب نقره‌ای) و DBO (کتاب طلایی) فیدیک را برگزار می نماید.

hoek.jpg
hoek.jpgDr Götz-Sebastian Hök

این دوره‌ها که برای اولین بار به‌صورت رسمی از سوی فیدیک در ایران برگزار می‌شود، باحضور مدرس مورد تأیید آن فدراسیون، دکتر گوتز سباستین هوک (یکی از معدود مدرسان برجسته و مورد تأیید فیدیک در این زمینه) و به شرح زیر برگزار می‌شود:

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .