کنفرانس ملی رهیافت های نو در مهندسی عمران، معماری و پدافند غیرعامل

25 خرداد 1396 - 20:45
کنفرانس ملی رهیافت های نو در مهندسی عمران، معماری و پدافند غیرعامل

برگزار کننده: دانشگاه میعاد

تاریخ برگزاری: 30 شهریور 96

محل برگزاری: تهران

محورها:

  • مهندسی عمران: آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی سازه‌ها- روش‌های عددی در مهندسی عمران- فناوری‌های نوین در مهندسی عمران- مدیریت ساخت مهندسی زلزله و دینامیک سازه‌ها- مهندسی سازه‌های هیدرولیکی و دریایی- مهندسی و مدیریت منابع آب- نقشه‌برداری، ژئودزی و ژئوماتیک- سازه‌های بتنی و فولادی-مهندسی راه، حمل و نقل و ترافیک- مهندسی محیط‌زیست و توسعه پایدار.
  • عمران و توسعه پایدار شهری: مهندسی عمران و توسعه پایدار- برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری- حمل و نقل و زیرساخت های شهری- شهرسازی و توسعه شهري پايدار.
  • مصالح و سازه هاي نوين در مهندسي عمران: فناوري هاي نوين در صنعتي سازي ساختمان- يافته هاي جديد در تحليل، طراحي و اجراي سازه هاي سبك- سيستم هاي سازه اي، اعضا و يا اتصالات نوين در سازه ها- روشها يا مصالح جديد در مقاوم سازي سازه ها- كاربردهاي نوين مصالح و قطعات سبك در مهندسي عمران- توليد و كاربرد بتن هاي وي‍‍ژه.
  • مهندسي ساخت و ارزيابي پروژه هاي عمراني: نقش مديريت پروژه در تامين شاخصه هاي كمي و كيفي اجراي پروژه هاي عمراني- ارزيابي آسيب پذيري و روش هاي بهسازي، مقاوم سازي، تعمير و تقويت سازه ها- ارزيابي روش هاي مختلف احداث سازه هاي فولادي و بتني- مهندسي ارزش در پروژه هاي عمراني.
  • فناوريهاي نوين در ساخت و ساز شهري: كاربرد فناوري هاي نوين در بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده شهري- كاربرد فناوري هاي نوين در صنعت ساختمان - مشكلات پيش رو، تجربيات كشورهاي پيشرفته و صنعتي، چشم انداز- كاربرد فناوري هاي نوين در هوشمند سازي ساختمان، ساختمان هاي هوشمند- كاربرد فناوري هاي نوين در ساختمان هاي شهري.
  • مديريت بحران: آسيب‌پذيری و بهسازی اماكن- نقش مهندسان عمران در فرهنگ سازي ساخت و ساز ايمن- سيستم‌هاي هوشمند و هشدار سريع- مديريت و مشاركت‌هاي مردمي- مهندسي ايمني و مديريت- نقش مهندسي و سازمان هاي مهندسي در مديريت بحران هاي طبيعي- مديريت بحران در شهرها و مناطق روستايي.
  • اقليم، ساختمان و بهينه سازي مصرف انرژي: راهكارهاي نوين در مهندسي ساختمان جهت مقابله با اثرات منفي تغييرات اقليمي در جهت كاهش مصرف انرژي- چگونگي نقش مهندسان طراح اعم از معماري، عمران، تاسيسات در جهت بهره گيري بيشتر از منابع انرژي اقليمي در منطقه در جهت طراحي بهينه ساختمان.
  • مهندسي زلزله، سازه و ژئوتكنيك: آسيب پذيري و بهسازي لرزه اي- راهكاري به صرفه اقتصادي در بهسازي لرزه اي سازه ها- سيستم هاي هوشمند و هشدار سريع زلزله- بافت شهري در مناطق زلزه خيز.
  • مهندسي تخريب در صنعت ساختمان: انواع روشها و تكنيكهاي تخريب ساختمانها و سازه‌ها- مباني و اصول مهندسي تخريب، مديريت و نظارت تخريب.
  • معماری:جایگاه فرهنگ در معماری و شهرسازی - معماری و توریسم فرهنگی - چالش های معماری معاصر در کلان شهرها - فرهنگ توسعه یا توسعه فرهنگ در کلان شهرها - معماری معاصر کلان شهرها، بایدها و نبایدها - توریسم و معماری معاصر در 1404 - اقتصاد، توریسم، فرهنگ - المان های معماری و سیمای شهری - معماری فرهنگ، فرهنگ معماری - پتانسیل سنجی محدوده توسعه شهری - المان های اسلامی و توریسم فرهنگی - المان های ماندگار و توریسم فرهنگی - توسعه و مکان یابی هتل در مرکزیت یا حومه شهر - تعلق خاطر در معماری، وضعیت توریسم معماری نوستالژیک - نقش مراکز آموزشی در توسعه ی معماری کلان شهرها - مفهوم شناسی معماری و شهرسازی - اندیشه ها و فناوری های نو در معماری و شهرسازی - معماری تزءینی یا مفهوم در معماری - معماری پیشینه گرا و صنعت توریسم و تمامی موضوعات مرتبط با معماری و شهرسازی

تلفن: ۰۲۱۸۸۴۷۲۹۸۳    –     ۰۹۰۱۹۶۸۹۶۴۷

ایمیل: info@capconf.ir

سایت رویداد

سوالات مرتبط
عکس کاربر
79پاسخ
مهندسی بیکارم، چه کنم؟
سلام وقت بخیر خدمت مهندسین و اساتید گرامی بنده 30 سالم هستش ، فارغ التحصیل عمران اجرایی از دانشکده ثامن الحجج مشهد . متاسفانه بنا به شرایط و کم کاری که داشتم تابحال نتونستم بصورت حرفه ای وارد بازار کار بشم، یک مدت هم از کار فاصله گرفتم و کار دیگه ای انجام میدادم. متاسفانه سابقه ی کاری زیادی هم ندارم ، مجموعا یکسال سابقه ی کار دارم که حدود 4 ماهش مربوط به یک شرکت بتن بوده که نمونه میگرفتم فقط و 8 ماهم سرپرست کارگاه و اجرا بودم که اونم مربوط به شرکت بتن و کارهای ترمیمی بوده . بعد از اون دیگه فعالیتی نداشتم . نرم افزاری به شدت ضعیفم ، و بدلیل فاصله ای که مدتی گرفتم خیلی از مباحث و فرمولا و من الحیث المجموع کلا باعث شده صفر صفر باشم و اعتماد به نفس ورود به بازار کار ازم گرفته بشه . حتی چندین جا هم برای مصاحبه رفتم ولی متاسفانه اکثرا بدلیل سابقه کم و .. قبول نمیکنن یا میگن باید رایگان بیای وایسی که برام مقدور نیست . خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم و با این شرایط از کجا شروع کنم تا خودمو برسونم و کم کاری و خلاء که هست رو جبران کنم.
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
صلاحیت مهندس محاسب
سلام و احترام من کاردانی پیوسته رشته ساختمان دارم در حال گذراندن کارشناسی عمران اجرایی اگر کارشناسی ارشد سازه یا زلزله بخوانم صلاحیت محاسبه تعلق خواهد گرفت؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...