ورکشاپ مباحث تخصصی شبیه سازی و رفع اشکال همراه با مسابقه شبیه سازی با دیزاین بیلدر

7 فروردين 1396 - 23:17
 ورکشاپ مباحث تخصصی شبیه سازی و رفع اشکال همراه با مسابقه شبیه سازی با دیزاین بیلدر

برگزار کننده: نماینده شرکت دیزاین بیلدر انگلیس در ایران (شرکت مهندسین مشاور آرشیدز)
تاریخ برگزاری: 6 خرداد 96

محل برگزاری: تهران

مدرس: دکتر فرشاد نصراللهی

نماینده شرکت دیزاین بیلدر انگلیس در ایران، با تجربه برگزاری 28 کارگاه آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر، جهت حمایت از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی قبلی این نرم افزار و رفع اشکال کاربران نرم افزار دیزاین بیلدر، اقدام به برگزاری اولین ورکشاپ تخصصی حل تمرین و رفع اشکال این نرم افزار به مدت 10 ساعت در تاریخ 6 خرداد ماه 1396 نموده است. این کارگاه یک روزه در شهر تهران برگزار می گردد.

در این کارگاه که به منظور یادآوری مجدد مباحث و مراحل مدل سازی، تعریف ورودی ها و استخراج خروجی ها و تحلیل آنها و رفع اشکالات کاربران این نرم افزار و پاسخگویی به سوالات تخصصی آنها برگزار می گردد، ساختمانی که به عنوان مدل مسابقه در اختیار شرکت کنندگان در مسابقه قرار گرفته، از ابتدا تا انتهای انجام یک شبیه سازی توسط مدرس دوره ارائه گردیده و به سوالات شرکت کنندگان در رابطه با همه بخش های شبیه سازی پاسخ داده خواهد شد. در این کارگاه همچنین نتایج مسابقه شبیه سازی و تحلیل یک ساختمان در نرم افزار دیزاین بیلدر اعلام گردیده و از برنده مسابقه تقدیر می گردد. شرکت کنندگان در مسابقه در تاریخ 15 اردیبهشت ماه اطلاعات مورد نیاز ساخت مدل به همراه یک ورژن یک ماهه رایگان نرم افزار را دریافت می نمایند و تا تاریخ 3 خرداد ماه مهلت خواهند داشت که مدل ساختمان را ساخته، شبیه سازی نموده و خروجی های مدل خود را جهت شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

در ورکشاپ تخصصی 6 خرداد ماه، مدل تعریف شده در مسابقه مدلسازی شده، اطلاعات ورودی صحیح نرم افزار تشریح گردیده و پس از شبیه سازی ساختمان و استخراج نتایج، خروجی ها تحلیل خواهند شد. شرکت کنندگان در ورکشاپ به طور همزمان با استاد این کارگاه، مدل خود و ورودی ها را بررسی نموده و به رفع اشکالات خود می پردازند.

همچنین در بخشی از ورکشاپ به سوالات پر تکرار شرکت کنندگان که تا قبل از تاریخ ورکشاپ ارسال نموده اند پاسخ داده خواهد شد و از برندگان در مسابقه تقدیر خواهد شد. همچنین به نفر اول مسابقه و یا در صورت ارسال همزمان چندین پاسخ صحیح، به یکی از برندگان مسابقه به قید قرعه یک ورژن یکساله نرم افزار اعطا خواهد شد.

تماس با دبیرخانه:

تلفن:     345 91 377 031 و 28 81 028 0912

ایمیل:    db@enef.co

سایت رویداد

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه