دوره آنلاین آموزش Abaqus مقدماتی، امشب ساعت 17(اولین جلسه رایگان)+ DVD نرم افزار آباکوس

10 آذر 1393 - 13:41

به اطلاع مهندسان عزیز میرسانیم اولین جلسه از دوره آباکوس مقدماتی امشب 10 آذر از ساعت 17 برگزار میگردد. ورود در اولین جلسه آنلاین رایگان میباشد.

 

دوره آموزش نرم افزار Abaqus (همراه با مثال های سازه و زلزله) مقدماتی

[[{"fid":"888","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":"","media_title[und][0][value]":"","media_description[und][0][value]":"","media_description[und][0][format]":"full_html","field_tags[und]":"","field_license[und]":"none"},"type":"media","attributes":{"style":"width: 325px; height: 352px; float: left;","class":"media-element file-default"}}]]

نرم افزار ABAQUS جامع ترين و قدرتمند ترین نرم افزاري است كه بر پايه روش اجزاء محدود به تحليل سازه مي پردازد كه به علت مزایای فوق العاده آن در مقایسه با سایر نرم افزارهای اجزاء محدود، در سال هاي اخير با استقبال بیشتری توسط محققين و پژوهشگران رشته هاي مختلف مهندسي مواجه شده است. سازه 808 به عنوان پیشتاز در زمینه برگزاری دوره­ های مجازی این بار برای اولین بار با توجه به درخواست متقاضیان اقدام به برگزاری دوره ای آنلاین با رویکرد عمرانی در مورد آموزش این نرم افزار نموده است. همچنین همراه با این دوره DVD آخرین نسخه از نرم افزار آباکوس همراه با فایل کرک و فیلم آموزش فارسی راهنمای نصب نرم افزار نیز به فروشگاه سایت اضافه شد که از این قسمت قابل سفارش میباشد.

سرفصل مطالب دوره مقدماتی و پیشرفته را این فایل PDF میتوانید دانلود و مطالعه بفرمایید.

 

اولین جلسه این دوره امروز دوشنبه 10 آذر ساعت 17 برگزار میگردد. شرکت در اولین جلسه رایگان میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایر جلسات این دوره و ثبت نام می توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.

لینک ورود به جلسه اولدوشنبه 10/9/93 ساعت(17- 20)دوره آموزش نرم افزار Abaqus (همراه با مثال های سازه و زلزله) مقدماتی

 

دانلود فیلم معرفی دوره توسط مهندس عدلی

دوره حضوری و پیشرفته  آباکوس با تدریس جناب مهندس سروش نیا پنجشنبه ها ساعت 16:30 الی 20 برگزار میگردد که اولین جلسه از این دوره پنجشنبه 20 آذر میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.

نرم افزار abaqus2014+فیلم آموزش نصبمطالب مرتبط:

دانلود راهنمای نصب آباکوس

 

توضیح ثبت نام در اولین جلسه رایگان دوره ها :

  •  پس از ورود به لینک های بالا و تکیمل مشخصات (نام و نام خانوادگی) و ایمیل خود ؛ در جواب آن ایمیلی به طور خودکار خدمت شما ارسال میگردد که در آن توضیحات نحوه نصب نرم افزار و ورود به کلاس آمده است. در آن ایمیل لینک مستقیمی وجود دارد که میتوانید توسط آن وارد کلاس (اولین جلسه رایگان) شوید.
  • برای استفاده از این وبینار نیاز به حداقل سرعت اینترنت 256 کیلوبایت بر ثانیه دارید
  • حتما از قبل شروع کلاس میکروفون ، اسپیکر و  وبکم سیستم خود را چک بفرمایید تا در حین کلاس دچار مشکل نشوید
  • چنانچه در حین کلاس هر سوالی دارید میتوانید به صورت نوشتاری در محیط chat  و Question تعبیه شده در نرم افزار مطرح بفرمایید ، پس زمان مشخصی از کلاس سوالات از اساتید پرسیده خواهد شد. همچنین میتوانید با هماهنگی مسئول دوره ؛ سوالات خود را بصورت شفاهی با مدرس دوره مطرح نمائید.
  • جهت سهولت در ورود به کلاس های آنلاین امشب فیلم راهنمایی آماده کردیم که از طریق این لینک میتوانید مشاهده بفرمایید

فیلم راهنمای ورود به کلاس های آنلاین 808

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه