دفتر یازدهم با محور «اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف»

29 شهريور 1395 - 11:54
دفتر یازدهم با محور «اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف»

دفتر یازدهم با محور «اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف»
 
اولین نشست از دفتر یازدهم سلسله نشست­‌های موضوعی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران‌ با محور «اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف» مورخ ۵ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار می گردد.
موضوع نشست اول:
رویکردهای نظری و مفهومی به حقوق شهروندی اقشار آسیب‌پذیر
 
سخنرانان:
دکتر ملیحه شیانی
دکتر فهیمه حسین‌زاده
 
عضو پنل:
دکتر کامبیز نوروزی
دبیر علمی نشست:
دکتر سعید معیدفر
* حضور برای عموم آزاد و رایگان می باشد.
زمان: دوشنبه ۵ مهرماه ۱۳۹۵، ساعت ۱۴
مکان: سالن اجتماعات شرکت مادر به نشانی بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران (مادر تخصصی)
تلفن: ۱-۸۸۷۸۸۸۶۰
منبع: وزارت راه و شهرسازی

 

لینک اصلی خبر

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
حقوق مهندسی: مشکلات پیش آمده در کارگاه
با عرض سلام احترام به اعضای سایت سوالاتی داشتم سپاسگذار خواهم شد راهنمای بفرمائید. در پروژه ای مشغول به کار شدیم و حالا کارفرما از دادن حق حقوقمان امتناء می ورزد ۱_ اینجانب پس از عقد قرارداد و اجرای کار چون برای بار اول بود سازه های سوپر پنلی اجرا میکردم متوجه ضرر و زیان در کار شدام حالا چگونه و در چه ارگانی میتوانم ادعای ضرر و زیان و خیال قبل از قانون مدنی را داشته باشم . ۲_نامه های جهت بیکاری نفرات کارگر به دلیل نبود مصالح به کارفرما ارسال کردیم و توسط واحد های فنی و اجرای کارگاه نیز تائید شده که به دلیل نبود مصالح و جبهه کاری نفرات کارگری بیکار هستند الان کارفرما از دادن این بیکاریها که در طی پنج ماه رقم قابل ملاحظه ای برایم هست امتناء می کند چگونه باید این بیکاری را و از کدام نهاد ارگان یا اداره بگیرم تا به کارفرما فشار آوردن. ۳_یکی از همکارانم که با دعوت کارفرما به پروژه آمدند به دلیل عدم توافق قیمت قرارداد ندارند و حالا پس از اجرا آنها نیز بر سر مسائل مالی مشکلاتی دارند چگونه و چه عدله ای بین اینها باید حاکم باشد و از کدام ارگان و نهاد ۴_ حال که متوجه ضرر د زیان شدام آیا برای اینکه نمی خوام ادامه کار دهم باید بصورت مکتوب به کارفرما اعلام کنم که دیگر قادر به همکاری نیستم آیا بعد از انصراف از کار می توانم ادعای ضرر و زیان نمایم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...