پکیج طراحی سوله به فروشگاه سایت اضافه شد

9 مهر 1393 - 02:36

در این دوره برای اولین بار روش حالت حدی در طراحی سازه های صنعتی در کشور به کار گرفته شده است. همچنین با توجه به روش نوین ارائه شده جهت طراحی برای پایداری تحت عنوان تحلیل مستقیم و برتری های این روش در مقایسه با روش ضریب طول مؤثر در مبحث دهم، هر دو روش به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته که در انتها کاربر را بی نیاز از محاسبه ضریب طول مؤثر خواهد کرد.

همچنین در این دوره روش صحیح لحاظ اثرات تحلیل مرتبۀ دوم بر پایه تحلیل غیر خطی هندسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه نرم افزار SAP بر خلاف ETABS قابلیت تحلیل پی دلتا به صورت خودکار را ندارد، جهت آشنایی با نحوۀ لحاظ آثار تحلیل مرتبه دوم استفاده از این پکیج شدیداً توصیه می گردد. همچنین در این دوره نحوه صحیح کنترل جابجایی ها برای اولین بار در مورد قابهای صنعتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این دوره نحوۀ صحیح طراحی کلیه اتصالات یک سوله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در اغلب موارد بحث الزامات طرح لرزه ای در رابطه با طراحی اتصالات سازه های فولادی و به ویژه سوله نادیده گرفته می شود که جزء لاینفک طراحی اتصالات می باشد.

همچنین در این دوره نحوۀ صحیح خروجی گرفتن از نرم افزار SAP به نرم افزار SAFE 12 تشریح می شود. دقت داشته باشید که نرم افزار SAP قادر نمی باشد به صورت پیش فرض خروجی لازم جهت نرم افزار SAFE 12  را به درستی تهیه نماید، که این باعث به وجود آمدن خطاهای بزرگی در طراحی فونداسیون خواهد شد. البته با مطالعه پکیج حاضر از این بابت نگرانی نخواهد داشت و قادر خواهید بود ایرادات ایجاد شده را به سرعت مرتفع نمایید.

جزوۀ منحصر به فرد دورۀ پیشرفته طراحی سوله بر اساس مبحث ششم و دهم ویرایش 92 در 180 صفحه

15 ساعت فیلم تدریس آنلاین بر اساس جزوه مربوطه

14 فیلم کوتاه با کیفیت عالی از محیط نرم افزار (تهیه شده به صورت انحصاری توسط مدرس دوره)

فایل اکسل طراحی اتصال فلنجی شانۀ سوله بر اساس الزامات اتصالات از پیش تأیید شده

در این دوره سعی شده کلیۀ حالات بارگذاری برای برف و باد مورد بررسی قرار گیرد. بسیاری از حالات بررسی شده در این دوره را در هیچ منبع یا دوره مشابهی را نخواهید یافت. ضمناً در این پکیج نحوۀ صحیح مدلسازی تیرهای جرثقیل و بارگذاری جرثقیل را بر اساس آخرین ویرایش مبحث ششم فرا خواهید گرفت.

برای مشاهده جزییات این محصول و نیز خرید پستی آن اینجا را کلیک نمایید

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی معماری ویلا

اگر بخواهیم ویلایی در شمال در فاصله 500متری از ساحل دریا طراحی کنیم،این فاصله از نظر اقلیمی چه تاثیری بر طراحی ویلا ما میگذارد؟

عکس کاربر
2پاسخ
فایل اکسل سوله
سلام سوله ای رو بر اساس فایل اکسل بار باد بارگذاری و طراحی کردم ولی کارفرما به دلیل اینکه اکسل قفل دارد نمی پذیرد و اذعان می دارد که نتایج درست نیست . و به محاسبات آنلاین سایت جاباکوس ارجاع می دهد
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    sepasgozaram ,, ba arezooye tofighe rooz afzoon ..

    عکس‌های amirmehdi
    amirmehdi

    yek soale dige ham dashtam ,, in packag ro mitoonid baraye kharej az iran ham befrestid ? (torkiye)

    عکس‌های amirmehdi
    amirmehdi

    سلام
    نحوه خرید هم به صورت دانلودی هست هم پستی ، وقتی از صفحه مربوط به محصول به سبد خریدتان میروید و بخش تسویه حساب را میزنید دو گزینه خرید به شما پیشنهاد میشود که میتوانید خرید دانلودی را انتخاب بفرمایید تا لینک دانلود کل پکیج خدمتتان ارسال شود

    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin

    mamnoonam az lotfetoon , khaste nabashid ..

    عکس‌های amirmehdi
    amirmehdi

    salam bebakhshid vaghti roo link click mikonim ashnayi ba tarahiye soole ro miare ,aya link sahihe /??

    عکس‌های amirmehdi
    amirmehdi

    سلام مرسی که اطلاع دادید الان لینک اصلاح شد

    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin

    با سلام مجدد.آیا لینک خریدی که قرار داده اید مربوط به پکیج آموزش پیشرفته طراحی سوله طبق توضیحات ارایه شده در بالا می باشد؟

    عکس‌های hbcivil
    hbcivil

    سلام بله

    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin

    با سلام پس از کلیک بر روی لینک "برای مشاهده جزییات این محصول و نیز خرید پستی آن اینجا را کلیک نمایید" صفحه مربوطه باز نمی شود. لطفا لینک مستقیم خرید پکیج طراحی سوله را در این قسمت قرار دهید.
    با تشکر

    عکس‌های hbcivil
    hbcivil

    سلام
    مرسی که اطلاع دادید
    هم اینک لینک خرید اصلاح گردید

    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin

    در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...