فیلم ورکشاپ معرفی قابلیت های نرم افزار Seismomatch

ورکشاپ رایگان معرفی قابلیت های نرم افزار Seismomatch
معرفی قابلیت های نرم افزار Seismomatch

نرم‌افزار SeismoMatch، برنامه‌ای کاربردی است که قادر است با اضافه کردن ریزموج‌ها، رکوردهای زلزله را به منظور تطابق یک طیف پاسخ هدف خاص، تنظیم کند. کاربران این فرصت را دارند که به طور هم‌زمان، تعدادی شتاب‌نگاشت را با هم مطابقت داده، و سپس یک طیف میانگین تطبیق یافته که حداکثر ناهمخوانی آن، از یک تلورانس از پیش تعیین شده، تجاوز نکند، به دست می‌آورد. بنابراین این برنامه می‌تواند به منظور ترکیب با ابزارهای انتخاب رکورد و الگوریتم‌های تایید صحت رکوردها مورد استفاده قرار گیرد تا یک مجموعه رکوردهای کافی برای تحلیل دینامیک غیرخطی سازه‌های جدید یا موجود تعریف کند.

لینک دانلود فیلم ورکشاپ

 

 

 

قیمت اصلی نرم افزار: 300€

قیمت مخصوص بازار ایران (50%): 150€

توجه: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند مدارک شناسایی (کارت دانشجویی، گواهی اشتغال به تحصیل یا هر مدرک معتبر دیگر) خود را به آدرس ایمیل edu@civil808.com ارسال کنند تا از ۱۰ درصد تخفیف بیشتر بر قیمت نهایی استفاده کنند.

برای اطلاع از نحوه پرداخت از طریق Paypal برای خرید نرم‌افزارهای سایزموسافت به این صفحه مراجعه کنید.

لایسنس آکادمیک: کمپانی سایزموسافت، لایسنس آکادمیک را به صورت رایگان به منظور انجام پروژه های دانشگاهی، در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. اما این لایسنس، در مقایسه با لایسنس تجاری دارای محدودیت هایی نیز هست. در نسخه آکادمیک نرم افزار SeismoMatch، تلورانس حداقل (برابر با 0.3) می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای دریافت لایسنس آکادمیک به صورت رایگان، درخواست خود را با ایمیل آکادمیک خود، به ایمیل موسسه به نشانی edu@civil808.com ارسال کنید.

صفحه اصلی اطلاعات نرم افزارهای تخصصی سایزموسافت

مدرس: سید امین موسوی

ورکشاپ معرفی قابلیت های نرم افزار Seismomatch با تدریس امین موسوی در روز جمعه ۱۰ اسفند ۹۷ مختص شرکت کنندگان در دوره سوم طراحی عملکردی موسسه 808 در محل موسسه ۸۰۸ برگزار شد که از این صفحه میتوانید فیلم آنرا مشاهده بفرمایید

سومین دوره جامع آموزش اصول محاسبات، بهسازی لرزه ای و طراحی عملکردی سازه ها

مطالب مرتبط:

نرم افزار SeismoMatch

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
شتاب نگاشت مصنوعی
سلام وقتتون بخیر. ببخشید که مصدع اوقات شریفتون شدم. بنده برای یک سری تحلیل تاریخچه زمانی نیاز به ۷ رکورد مصوعی زلزله در یک سایت دور داشتم. نرم افزار سیسمو ارتیف رو دانلود کردم ولی با لایسنس اکادمیک فقط یک رکورد به بنده ارائه میده. میخواستم بدونم با توجه به اینکه نیاز موقت دارم ایا راهی واسه حل این مشکل وجود داره؟ بسیار سپاس گزارم
عکس کاربر
2پاسخ
شتاب نگاشت های مصنوعی
برای دریافت شتاب نگاشت های مصنوعی کدام روش بهتر است و برای تهیه شتاب نگاشت مصنوعی کدام پارامتر ها رو نیاز داریم؟
عکس کاربر
1پاسخ
مقیاس شتاب نگاشت به روش انرژی
با عرض سلام وقت بخیر من میخواهم رکوردها رو به روش انرژی مقیاس کنم ،این روش چگونس؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .