توضیحات دوره های آمادگی نرم افزار

دوره های طراحی عملکردی سازه دوره های مدلسازی اطلاعات ساختمان

دوره های آموزش نرم افزاری  موسسه 808 با تاکید بر برگزاری دوره هایی که قبلا در موسسه 808 برگزار نشده بود  با اساتید مجرب جهت استفاده علاقه مندان برنامه ریزی شده است. 

از مزایای این دوره ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • بعد ثبت نام لینک ورود به جلسات هفتگی کلاس های آنلاین خدمت شما ارسال میگردد ، کلیه کلاس های حضوری در محل دفتر مرکزی موسسه 808 برگزار میگردد.
  • برگزاری دوره ها بصورت نیمه خصوصی جهت استفاده هر چه بهتر علاقمندان از مطالب دوره ها و افزایش کیفیت دوره ها
  • فیلم هر دوره برای ثبت نام کنندگان در دوره ها بعد از برگزاری هر جلسه در فولدر اختصاصی مربوط به دوره در دراپباکس که فقط با ثبت نام کنندگان دوره به اشتراک گذاشته میشود آپلود میگردد و بعد از اتمام دوره  نیز فیلم کل دوره با همان قیمت دوره از طریق فروشگاه سایت 808 قابل دریافت میباشد تا محدودیت زمان نیز در استفاده از این منابع اطلاعاتی از بین برود.
  • به محض ثبت نام لینک ورود به گروه تلگرامی دوره جهت برخورداری از امکان پرسش و پاسخ بی وقفه با اساتید دوره ها برای شما ارسال میگردد
  • دوره های آموزش نرم افزاری موسسه 808 به جهت تجارب بالای موسسه و اساتید و همچنین اتخاذ سرفصل های متفاوت با دوره های مشابه قبلی باعث گردید  که همانند سایر دوره های نرم افزاری متداول در 808 برای اولین بار در کشور برگزار شود. 

تمامی دوره های طراحی عملکردی سازه PBD808.com

تمامی دوره های مدلسازی اطلاعات ساختمان BIM808.com