در تمام طول عید با پشتیبانی آنلاین در خدمت شما هستیم : برای دریافت سریع پاسخ سوالات خود کافیست فقط بر روی وبسایت 808 آنلاین بمانید!

پشتیبانی تمام وقت زنده توسط تیم 10 نفره بخش پشتیبانی 808 برای دریافت سریع پاسخ سوالات خود کافیست فقط بر روی وبسایت آنلاین بمانید!
پشتیبانی تمام وقت زنده توسط تیم 10 نفره بخش پشتیبانی 808 برای دریافت سریع پاسخ سوالات خود کافیست فقط بر روی وبسایت آنلاین بمانید!

خدمتی جدید به بازدید کنندگان محترم وبسایت 808

پشتیبانی تمام وقت زنده توسط تیم 10 نفره بخش پشتیبانی 808

برای دریافت سریع پاسخ سوالات خود کافیست فقط بر روی وبسایت آنلاین بمانید! 

808 ، شبکه اجتماعی مهندسین برای تسهیل ارتباط مستقیم میان بازدید کنندگان محترم با بخش پشتیبانی سایت سرویس جدیدی راه اندازی نمود تا از این پس کاربران در هر صفحه از سایت حین بازدید چنانچه سوالی از مسئولین بخش پشتیبانی داشتند بتوانند بلافاصله سوال خود را مطرح و در سریعترین زمان راهنمایی لازم را دریافت بفرمایند.

بازدید کنندگان محترم میتوانند از منوی سمت چپ سایت واقع در پایین تمامی صفحات سایت و در 24 ساعت شبانه روز مستقیم به بخش پشتیبانی متصل و سوال خود را بپرسند.

تیم پشتیبانی سایت متشکل از 10 نفر ، در تلاشست بهترین خدمت را بتواند به شما بازدید کننده محترم در زمینه های تخصصی و راهنمایی های مرتبط با استفاده بهتر از سایت 808 داشته باشد.

 البته این پاسخگویی برای اطلاع جواب سریع به سوالتان میباشد اما پیشنهاد میکنیم برای دریافت کامل پاسخ به سوالات تخصصی اتان و مشارکت همه کاربران سایت در پاسخگویی به بخش عمومی پرسش و پاسخ سایت مراجعه بفرمایید:

Civil808.com/QA

مطالب مرتبط: 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    sghl
    عکس‌های alipanji
    alipanji