یادداشت تحلیلی: تحلیل وضعیت صنعت ساختمان و عملکرد سازمان نظام مهندسی کشور

یادداشت تحلیلی: تحلیل وضعیت صنعت ساختمان و عملکرد سازمان نظام مهندسی کشور

 ابتدای امسال راجع به موضوع وضعیت صنعت ساختمان داخل و مقایسه آن با خارج از کشور در این یادداشت تحلیلی نوشتم و جو کلی حاکم بر صنعت ساختمان را با ذکر یک مقایسه بررسی کردم تا از دید خودم با مقایسه روند جهانی هشدار هایی به دست اندرکاران صنعت ساختمان کشور بدهم اما متاسفانه از ابتدای امسال تا کنون با سیر نزولی بی سابقه ای شاهد رکود پروژه های ساختمانی و بیکاری وسیع در این حوزه در کشور بودیم. در این میان فساد های مکرر در بدنه سازمان نظام مهندسی خود به درد جامعه مهندسین ساختمان کشور روز به روز اضافه نمود، برخی از اخبار خبرگزاری های رسمی کشور در این ارتبط را میتوانید مطالعه بفرمایید:

 آیا وقت آن نرسیده است اینبار که در آستانه هشتمین انتخابات سازمان نظام مهندسی در سراسر کشور هستیم به خودمان بیاییم و به فکر استقرار نیروهای شایسته و سالم در بدنه سازمان به عنوان نمایندگان حقیقی خودمان باشیم؟ مسئولیت اجتماعی تک تک ما ایجاب میکند از همین الان به فکر باشیم و حالا که فرصتی برای وارد کردن نیروهای سالم و خدوم در دوره جدید نظام مهندسی ساختمان کشور داریم از این فرصت غافل نشویم .

دانلود فایل PDF اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده استان تهران

موسسه آموزشی 808 ضمن دعوت از تمامی تشکل های رسمی فعال در این حوزه جهت اطلاع رسانی برنامه های آنها در وبسایت ، شما را به شنیدن برنامه های کاندیدا های معرفی شده توسط تشکل حامی از تشکل های حرفه ای قدیمی که به معنی واقعی به شکل تشکلی و نه فردی  و با برنامه های مدون در این راه قدم بر میدارد دعوت میکند.

مطالب مرتبط:

یادداشت تحلیلی بررسی وضعیت صنعت ساختمان در داخل کشور در شروع سال 97

مصاحبه اختصاصی موسسه 808 با دکتر عسگریان (عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر- کاندیدای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران) 

رادیو 808: شماره 69- انتخابات نظام مهندسی و چالش های پیش رو

مجموعه نشست های کارشناسی چگونگی استقرار شایستگی و سلامت در سازمان های نظام مهندسی ساختمان

مجموعه نشست های کارشناسی چگونگی استقرار شایستگی و سلامت در سازمان های نظام مهندسی ساختمان

 

مشاهده قسمتی از فیلم نشست اول:

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
مدل سازی با ادونس استیل
سلام وقت بخیر ببخشید دو سوال درخصوص نرم افزار ادونس استیل داشتم . چگونه تصاویر نماها وپلان را در یک صفحه نمایش بدهم مثل تکلا که میشود نما سه بعدی ،پلان وبرش را کنارهم داشته باشیم و سوال دوم اینکه یک تیر لانه زنبوری را چگونه درست کنم و یا آن را چگونه به نرم افزار معرفی نمایم .
عکس کاربر
2پاسخ
دوره های آموزشی آنلاین bim و کلیه آموزش های bim چه زمانی برگزار می شوند؟
باسلام و عرض ادب خدمت شما دوره های آموزشی آنلاین bim و کلیه آموزش های bim چه زمانی برگزار می شوند؟ آیا به صورت کامل تدریس می شوند؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .