FrameCad Detailer نرم افزار ترسیم نقشه های سازه های فولادی سرد نورد شدهLSF

FrameCad Detailer نرم افزار ترسیم نقشه های سازه های فولادی سرد نورد شدهLSF

گر در حال طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده بوده باشید حتما با نرم افزار FRAMECad آشنا هستید ، نرم افزاری که با خود دستگاه اختصاصی تولید و برش ورق ها و پروفیل  سازه های فولادی سردنورد شده کار میکند. در این مقاله تحلیلی ضمن ترجمه منوال کار با این نرم افزار یکسری از خروجی های نرم افزار شامل نقشه های خروجی به همراه نشریات 612 و 613 سازمان برنامه بودجه مرتبط با طراحی اجزای ازه ای و غیر سازه ای ، سازه های سرد نورد شده فولادی هم ضمیمه شده است که میتوانید از آنها جهت آموزش و سمپل نمونه نقشه ها استفاده بفرمایید. جهت دریافت خود نرم افزار FRAMECAD Detailer میتوانید به وبسایت این نرم افزار مراجعه بفرمایید.

مطالب مرتبط:

پکیج فیلم آموزش طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده LSF

در ادامه بخش هایی از مقدمه منوال به زبان لاتین که توسط نویسنده این مقاله به فارسی ترجمه شده است آورده شده است:

"کتابچه راهنمای کاربر "فریم کد" دیتیلر بعنوان منبعی برای کاربران جدید ِ سیستم نرم ­افزاری دستگاه موردنظر می­باشد. هیچگونه دانش قبلی نسبت به این نرم افزار لازم نمی­باشد اگرچه کار با این سازه نیازمند داشتن دانش پایه سیستمهای کامپیوتری و ساخت فایلهای آنها می­باشد و کاربر باید آگاهی کافی از طراحی سازه و دانش لازم نسبت به محل مورد نظر برای سازه داشته باشد.لطفاً درنظر داشته باشید که اگرچه ما بهترین تلاش خود را جهت اتوماتیک کردن روند تولید می­کنیم شما هم به نوبه خود مسئول تمامی اندازه­گیری­ها و فهرست مواد و همچنین صحت و تصدیق طراحی و هرگونه جایگزینی و تغییراتی که توسط کدهای ساختمانی مربوط به محل صورت می­گیرد می­باشید. شما باید تمامی معیارهای طراحی و موادی که سازگار با شرایط ساخت و ساز محیط می­باشد مانند گیره­ها و بادبندها را تائید کنید. شما باید طراحی را به همراه یک مهندس واجد شرایط و یا متصدیان صلاحیت­دار بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر از قوانین و شرایط فروش "فریم کد" به این سایت  مراجعه کنید."

بخش هایی از این کتاب شامل معرفی کلی سیستم سازه های فولادی سرد نورد شده  و فهرست منوال کتاب را به پیوست به رایگان میتوانید مشاهده بفرمایید.

FrameCAD Detailer -808 short Edit.pdf

جهت دریافت فایل کامل ترجمه شده این منوال (151 صفحه) به همراه فایل های نقشه و سه بعدی از نمونه نقشه های حخروجی نرم افزار FrameCad به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید:

جهت دریافت این اطلاعات؛ باید با صرف 20,000 تومان از اعتبار خود ؛ بر روی لینک زیر "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید. بعد از خرید شما یک فایل PDF منوال به زبان فارسی به همراه یک فایل zip شده حاوی نشریات 612 و 613 و نمونه نقشه های سه بعدی از پروژه های کار شده با این نرم افزار را دریافت خواهید نمود.

 

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 20,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 20,000 تومان
پرداخت 20,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های میلاد گرامی

میلاد گرامی

طراح، تولید کننده و مجری LSF
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فیل مبحث 10
سلام استاد لطفا فیلم مبحث 10 ویرایش جدید و مبحث 17 ویرایش جدید رو هم بزارید ممنون
عکس کاربر
1پاسخ
محتوای پک آموزشی framecad structure
ببخشید میخواستم بدونم ایا همراه آموزش نرم افزار فریم کدی که گذاشتید آیا فایل نصب نرم افزارهم وجود داره یا خیر؟ و اینکه اگر وجود داره آیا قابل نصب هستش یا برای نصبش باید باز لایسنسی خرید آیا؟
عکس کاربر
1پاسخ
قیمت نرم افزار Framecad
سلام لطفا در خصوص قیمت نرم افزار Framecad توضیحات میفرمائید
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .