وبینار دوازدهمین همایش روز بتن + کارگاه های تخصصی (دانلود رایگان و مشاهده آنلاین)


آیا تا به امروز امکان این را داشته اید ؛ چنانچه همایش مهمی را از دست دادید ؛ باز بتوانید از مطالب علمی مطرح شده در آن همایش استفاده نمایید؟
آیا تا به امروز امکان این را داشته اید ؛ چنانچه به دلیل تداخل زمان چندین کارگاه تخصصی مورد علاقه تان ؛ یکی از آن کارگاه ها را از دست بدهید و باز بتوانید در آینده از آن کارگاه استفاده نمایید؟
آیا تا به امروز امکان این را داشته اید ؛ در شهر و خانه یا دفتر کار خود بنشینید و همایش و کارگاه مورد علاقه تان را دنبال نمایید؟
تمام این موارد را 808 برای شما محقق کرده است . . . !!
پخش زنده همایشها و کارگاه های تخصصی مهم کشور بصورت وبینار و امکان دانلود فیلم آنها در هرزمان
خدمتی نوین از موسسه آموزشی - مهندسی 808


 

یکی از مهمترین همایش هایی که سالانه در کشور عزیزمان در رشته مهندسی عمران برگزار می گردد ؛ همایش روز بتن است. دوازدهمین همایش روز بتن که با ششمین کنفرانس ملی بتن همراه بود ؛ در روز 15 و 16 مهر ماه 93 در سالن مرکز تحقیقات راه ؛ مسکن و شهرسازی برگزار گردید که با استقبال گسترده ای از طرف جامعه دانشگاهی و مهندسی عمران کشور روبرو شد.

در این راستا موسسه آموزشی - مهندسی 808 که همواره می کوشد با نوآوری های خود ؛ تحولی در نظام آموزشی کشور در رشته مهندسی عمران ایجاد نماید ؛ توانست با موفقیت هر چه تمامتر برنامه های این همایش را بصورت پخش آنلاین (وبینار) و بصورت کاملاً رایگان برای کاربران خود نمایش دهد.

همچنین دو کارگاه تخصصی "ترمیم و ارتقای کیفی سازه های بتنی" و "تاثیر متقابل نانو مواد و مواد افزودنی شیمیایی بر توسعه پایدار و ارتقا کیفی بتن" ؛ بصورت زنده تحت سیستم وبینار ؛ جهت استفاده کاربران ؛ برگزار گردید که با استقبال بسیار خوبی از طرف دانشجویان و مهندسین قرار گرفت.

حال در این هفته در پی درخواست های مکرر کاربران محترم ؛ مبنی بر انتشار مجدد فیلم برنامه های همایش روز بتن و همچنین کارگاه های برگزار شده ؛ تصمیم بر آن شد تا فیلم برنامه ها و کارگاه ها برای استفاده عزیزانی که به هر دلیلی ؛ این رویداد مهم عمرانی کشور را از دست داده اند ؛ در دسترس قرار گیرد. لذا این عزیزان می توانند از لینک های زیر ؛ برنامه های همایش روز بتن را بصورت آنلاین و کاملاً رایگان مشاهده کرده و در صورت تمایل آنها را به رایگان دانلود نمایند.

مشاهده آنلاین و دانلود رایگان برنامه همایش روز بتن (15 مهرماه) - قسمت اول

مشاهده آنلاین و دانلود رایگان برنامه همایش روز بتن (15 مهرماه) - قسمت دوم

مشاهده آنلاین و دانلود رایگان برنامه همایش روز بتن (16 مهرماه)

همانطور که گفته شد ؛ در حاشیه همایش روز بتن دو گارگاه تخصصی "ترمیم و ارتقای کیفی سازه های بتنی" و "تاثیر متقابل نانو مواد و مواد افزودنی شیمیایی بر توسعه پایدار و ارتقا کیفی بتن" نیز بصورت پخش زنده تحت سیستم وبینار برای کاربران و علاقه مندان برگزار گردید. در پی درخواست های مکرر دوستان بر آن شدیم تا فیلم وبینار این دو کارگاه را در اختیار عزیزانی که به هر دلیلی موفق به شرکت در این وبینارها نشده اند ؛ قرار دهیم.

لذا به جهت تضییع حق دیگر کاربران محترم که با پرداخت هزینه در این وبینارها شرکت نموده اند ؛ عزیزانی که مایل هستند فیلم این دو کارگاه را در اختیار داشته باشند ؛ تنها کافیست با صرف 10,000 تومان از اعتبار خود ؛ بر روی لینک زیر "پرداخت و مشاهده محتوا" ؛ کلیک نموده و لینک دانلود فیلم هر دو کارگاه را دریافت نمایند.

برنامه همایش روز بتن - 15 و 16 مهرماه

راهنمای خرید مقالات تحلیلی:  

  •  براي دريافت اين فايل بايست ابتدا عضو سايت باشيد و همچنین اعتبار کافي در اکانت خود داشته باشيد.
  •  اگر عضو سایت نیستید براي عضويت در سايت مي توانيد ابتدا از اين قسمت اقدام کنيد و سپس از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید و سپس به این صفحه رجوع کنید.
  •  اگر عضو سايت هستيد  و اعتبار کافی نیز در حساب خود دارید ابتدا برای ورود به سایت با نام کاربری از این قسمت اقدام کنید اگر شارژ کافی در حساب خود دارید از دوباره به همین صفحه رجوع کنید و بر روی لینک "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.

 اگر عضو سایت هستید اما شارژ کافي در حساب خود نداريد پس از ورود از این قسمت از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید.

موارد مرتبط :

وبینار کارگاه های آموزشی انجمن بتن ایران (15،16مهر)

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
اعتبار مورد نیاز : 10,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 10,000 تومان
پرداخت 10,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه