مقاله تحلیلی:Silicon Valley آماده بهره برداری از سیستم حمل و نقل عمومی محلی خود می‌شود

مقاله تحلیلی:Silicon Valley آماده بهره برداری از سیستم حمل و نقل عمومی محلی خود می‌شود

توسعه مسیر ۱۰ مایلی Berryessa با دو ایستگاه، سیستم حمل و نقل عمومی BART را به جنوب بندر San Francisco می‌آورد.

در پاییز سال ۲۰۱۷، زمانی‌ که فاز اول سیستم BART در Silicon Valley - که به توسعه Berryessa نیز مشهور است - به روی عموم گشوده می‌شود، مسئولان حمل و نقل و روابط عمومی این شهر، صاحبان صنایع و تجارت‌ها و ساکنان آن تحقق‌ رویای چندین ساله خود برای برخورداری از سیستم حمل و نقل عمومی محلی در جنوب این بندر را جشن خواهند گرفت. پروژه توسعه مسیر ۱۰ مایلی Berryessa با دو ایستگاه از جنوب ایستگاه آینده Warm Springs در Fremont, Calif. آغاز شده و پس از عبور از Milpitas در منطقه Berryessa واقع در San Jose شمالی خاتمه می‌یابد.

این پروژه ۳/۲ بیلیون دلاری دارای دو ایستگاه است: ایستگاه Milpitas که در تقاطع خط ویژه Berryessa و خیابان Capitol واقع شده است؛ و ایستگاه Berryessa که میان دو جاده Berryessa و Mabury در نزدیکی‌ بازار San Jose Flea Market قرار گرفته است. پیش‌بینی‌ می‌شود فاز دوم این پروژه در سال ۲۰۱۹، پس از اطمینان از تأمین بودجه مورد نیاز، آغاز گردد. این فاز که در Santa Clara در نزدیکی‌ ایستگاه Caltrain پایان می‌یابد، موجب گسترش بیشتر سیستم BART به طول تقریبی ۶ مایل می‌گردد. چهار ایستگاه نیز برای بخش دوم این پروژه در نظر گرفته شده است

.

دریافت فایل کامل مقاله: 

silicon_valley.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon node_9164-silicon_valley.pdf564.93 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های یلدا رحمتی

یلدا رحمتی

تحصیلات کارشناسی را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی امیر کبیر گذرانده و مدرک کارشناسی ارشد را در گرایش مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده ام. برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کرده ام.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه