معرفی منابع و کتب کمک آموزشی جهت آمادگی آزمون ورود به حرفه(قسمت دوم)

به دلیل نزدیکی به آزمون ورود به حرفه امسال و اینکه تعداد نسبتا زیادی از کاربران سایت در مرحله آماده سازی خود جهت شرکت در این آزمون به سر مببرند تصمیم گرفتم این قسمت از اخبار تحلیلی را به قسمت دوم از سری مباحث معرفی منابع و کتب کمک آموزشی آزمون ورود به حرفه اختصاص دهم. (قسمت اول از این خبر از این صفحه قابل مشاهده است)

 

 

 

  • آزمون آزمایشی آنلاین:

مطمئنا قبل حضور در هر آزمونی شرکت در آزمون آزمایشی برای محک میزان معلومات خود ضروری میباشد. کمتر از یکسال است که دوستان ما در وبسایت آزمونلاین بستری فراهم نمودند که طی آن بتوان به طور رایگان و تماما آنلاین در آزمون های آزمایشی شرکت کرد. آزمون های آزمایشی قرار گرفته در این سایت تلفیقی از آزمون های ادوار گذشته است. بانک اطلاعات این سوال ها از آزمون ورود به حرفه سال 83 تاکنون میباشد و تنوع این سوالات باعث گردید خروجی هر آزمون آزمایشی که به صورت رندوم از بین سوالات آزمون های سال های قبل گلچین میشود از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. پاسخدهی به سوالات فاقد محدودیت زمان است و شرکت کننده ها پس از اتمام پاسخدهی به سوالات قادرند نتیجه آزمون خود را به طور آنلاین دریافت دارند. برای انجام یک نمونه آزمون آزمایشی آنلاین میتوانید به این سایت مراجعه بفرمایید.

 

 

  • ورکشاپ مجازی آمادگی آزمون ورود به حرفه:

گروه آموزشی 808 در شهریور 1391 یک ورکشاپ 3 ساعته با عنوان آمادگی آزمون ورود به حرفه  و توسط جناب دکتر خلوتی در آموزشگاه مجازی 808 برگزار نمود که دانلود رایگان اطلاعات و فیلم آن ورکشاپ می تواند برای شرکت کنندگان در آزمون امسال مفید باشد. جهت دانلود می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

  • کتاب پاسخ تشریحی آزمون های نظارت و محاسبات:

بیشک یکی از منابع مورد نیاز داوطلبین جهت آماده سازی آزمون ورود به حرفه دسترسی به حل تشریحی دقیق سوالات آزمون های ادوار گذشته است. مجموعه کتاب های پاسخ تشریحی آزمون های نظارت و محاسبات پاسخیست به این نیاز  که توسط دکتر امیر حسین خلوتی و با همکاری مهندس سید مجیدرضا صهری و مهندس امیر علی خلوتی تدوین شده است. این مجموعه شامل دو کتاب حل تشریحی آزمون های نظارت و محاسبات دوره های آذر 90 ، شهریور 91 و اسفند 91 است و برای تهیه این کتب می توانید به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه بفرمایید.

  

 

 

  • ایبوک حل تست درس سازه های فولادی(حالت حدی) ویژه آزمون ورود به حرفه

درس سازه های فولادی یکی از مواد آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی را شامل می شود. با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از سوالات 60 گانه این آزمون مربوط به این درس می شود، لازم است تا داوطلبان با آمادگی کافی در این زمینه پای به آزمون مربوطه گذارند. آمار نشان می دهد غالباً حدود 15 تست از 60 تست مربوط به این درس می شود. در دوره های اخیر با اضافه شدن مبحث طراحی حالت حدی به درس سازه های فولادی همواره یکی از معضلات داوطلبین شرکت در این آزمون کمبود منابع مناسب در زمینه حل تستی طراحی حالت حدی سازه های فولادی بوده است. انتشارات مجازی 808 جهت حل این مشکل با همکاری مهندس سید صادق علوی در مهر ماه 1392 برای اولین بار در این ارتباط ایبوکی را منتشر کرد که  حل تست درس سازه های فولادی به روش حالت حدی را به صورت کاملا کاربردی توضیح میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه دانلود این ایبوک به این صفحه مراجعه بفرمایید.

 

 

 

  • جمعبندی و توصیه انتهایی:

مدت زمان آزمون ورود به حرفه 210 دقیقه می باشد. با توجه به اینکه تعداد سوالات 60 عدد می باشد، بنابراین به طور متوسط جهت پاسخ دهی به هر سوال 5/3 دقیقه زمان وجود دارد. البته با توجه به اینکه حد نصاب قبولی در آزمون 50 درصد می باشد، نیازی به پاسخ دهی به کلیه سوالات نمی باشد. تجربه نشان می دهد پاسخگویی به 35 تا 45 تست (البته پاسخ هایی که یقین به صحت آن دارید) می تواند ضامن قبولی شما در این آزمون باشد. در نهایت کلید موفقیت شما برنامه ریزی مناسب جهت مطالعه قبل از آزمون و مدیریت زمان سر جلسه آزمون خواهد بود.

همچنین میتوانید با شرکت در دوره مجازی و فشرده حل تست دروس مباحث ششم و دهم آمادگی خود را جهت شرکت در این آزمون افزایش دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

گروه آموزشی 808 برایتان آرزوی موفقیت دارد.

 


مطالب مرتبط از سایت با نظام مهندسی:

» ثبت نام دوره آمادگی آزمون ورود به حرفه آموزشگاه مجازی 808 ، ویژه آزمون آذر 92

» همه آنچه بایست از ثبت نام در آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی بدانید

» معرفی منابع و کتب کمک آموزشی جهت آمادگی آزمون ورود به حرفه(قسمت اول)

» دانلود پنجمین دوره وورکشاپ تخصصی-دوره آمادگی ورود به حرفه نظام مهندسی-دکتر خلوتی

 


نویسنده :

مجتبی اصغری ، مدیر گروه آموزشی 808  

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه