وبسایتی جهت حل مشکلات جستجوی قوانین و مقررات صنعتی و ساختمانی در ایران

وبسایتی جهت حل مشکلات جستجوی قوانین و مقررات صنعتی و ساختمانی در ایران

رپورتاژ آگهی:

پراکندگی قوانین و مقررات و متعدد بودن مراجع تصویب آنها در ایران از یک طرف و عدم وجود جستجوگرهای حرفه ای و بانک های اطلاعاتی تخصصی قوانین، یافتن قوانین ومقررات صحیح و به روز را بسیار مشکل و گاه غیر ممکن ساخته اند. علاوه بر این ها،  املای خاص فارسی بیش از پیش بر این مشکل افزوده است.

 

به تازگی، سایتی تخصصی شروع به کار کرده است که هدف از گردانندگان آن، غلبه بر همین مشکلات بوده است و هدف اصلی پایه گذاری این سایت آن است که هر شخصی در حرفه تخصصی خودش بتواند در زمانی کوتاه و با اطمینان، به آن قانونی که می جوید، دست یابد. علاوه بر هوشمند بودن موتورهای جستجو، این سایت از سیستم تگینگ (یافتن مفاهیم مشابه) و ارتباط یا پیوند بین قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه ها سود می برد.

 

گردانندگان این سایت اعتقاد دارند این سایت از پیوستن آگاهی حقوقی به ذهن مهندسی متولد شده است. از جمله بخش های خوبی که در این سایت وجود دارد اینست که از طریق صفحات زیر می توان به کلیه قوانین شهرداری و قوانین مسکن وشهرسازی دست پیدا کرد. با کلیلک بر روی هر ماده قانون می توانید پیوندهای قانونی و نظریات مشورتی و آرای مربوط به آنرا مشاهده کنید:

از ویژگی خوب دیگر این سایت اینست که از طریق این صفحه می توانید هر نوع ماده قانونی که مربتط با صنعت ساختمان باشد را جستجوی آنلاین کنید تا از محتوایت آن ماده قانون باخبر شوید

اطلاعات بیشتر: +

 


معرفی شده توسط مهندس بهاران نوذری

 

توضیح:

چنانچه شما نیز دارای سایت یا شرکتی عمرانی هستید که در آن خدمات منحصر به فردی ارائه میدهید و مایلید که خدمات خود را به مهندسین دیگر معرفی کنید می توانید با ارسال خبر به صورت رپورتاژ آگهی برای سایت سایر مهندسین را که جزو خوانندگان اخبار سایت Civil808 هستند از ارائه این خدمات در وبسایت یا شرکت عمرانی خود مطلع سازید. برای دریافت جزئیات بیشتر از نحوه این همکاری می توانید از این صفحه بخش مربوط به جذب تبلیغات و رپورتاژ آگهی سایت را مطالعه بفرمایید.

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .