مقاله تحلیلی : چگونه یک مهندس عمران شویم

مقاله تحلیلی : چگونه یک مهندس عمران شویم

هر چند مهندسی عمران حرفه ای جالب و چالش برانگیز است اما هنوز هیچ فردی نمی تواند از تلاش سختی که یک فرد برای کسب یک مدرک تحصیلی در مهندسی عمران باید از خود نشان دهد، چشم بپوشاند. یک شخص با مدرک مهندسی عمران موقعیت های شغلی بسیاری دارد. افراد دارای مدرک تحصیلی در رشته مهندسی عمران می توانند در دفتر یا در محیط کارگاهی و گاهی تلفیقی از هر دو مشغول به کار شده و مفید واقع شوند.

 

 

دانلود مقاله 

 civil_engineer.pdf

 

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

منبع:+

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده
عکس‌های مریم مقربی پور

مریم مقربی پور

معاون دفتر فنی - مترجم
سوالات مرتبط
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
عکس کاربر
2پاسخ
پیشنهاد و کمک برای داشتن آینده شغلی خوب در مهندسی ساختمان به یک دانشجو
با سلام خدمت دوستان من ترم اول کارشناسی عمران هستم و گرایشم به مهندسی ساختمان هست. میخام از همین الان شروع کنم تا آینده شغلی خوبی داشته باشم از شما دوستان درخواست دارم تا من رو در روش هایی درس خوندن موثر ، برنامه های لازم و کاربردی ، مهارت های لازم و کاربردی ، سایت ها و ارگان های مربوطه ، مقالات و اطلاعات پایه و مورد نیاز و هر چیزی که بنظرتون برای من مفید و به درد بخور هست رو ممنون میشم مشوره بدید. خیلی ممنون.
عکس کاربر
2پاسخ
درخواست راهنمایی جهت یادگیری آموزش مناسب برای کاریابی در مهندس عمران
سلام دوستان وقتتون بخیر من فارغ التحصیل امسال عمران هستم و با توجه به این که فعلا کاری ندارم؛ در این مورد یه سوال دارم به ایتبس و سیف آشناهستم خیلی بیشتر از حد پروژه دانشجویی.. مثلا هم پایه سازی برش ها و تحلیل دینامیکی بلدم یعنی ب طراحی سازه علاقه دارم اما با توجه به اینکه فعلا نمیشه کارکرد و مطمئنا کار طراحی سازه رو به من نمیدن باید تا ازمون محاسبات صبر کنم در این مدت، دوستان پیشنهاد میکنید متره و براورد یادبگیرم و وقتی به حد قابل قبول رسیدم، بتونم کار کنم . یا پیشنهاد نمیدین؟ باتوجه ب این ک کار متره و کار طراحی از هم جداهست
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .