فیلم ورکشاپ های تخصصی

آشنایی با طراحی سقف های پس کشیده+فیلم سخنرانی پروفسور اعلامی در سمینار آموزشی 30 فروردین 95

سمینار آموزشی آشنایی با طرح و اجرای سقف های پس کشیده توسط موسسه 808 در تاریخ 30-31 فروردین و 1 اردیبهشت در محل دانشگاه صنعتی شریف با همکاری شرکت صنایع پیش تنیده خوانسار برگزار گردید.

فیلم بازدید آموزشی سازه 808 از سقف سازه فضا کار استخر آبسار (اصفهان)

بزرگترین پارک آبی سرپوشیده شده با سازه فضاکار در خاورمیانه تاریخ : جمعه 7 خرداد 95 ساعت حرکت : 6 صبح

دانلود فیلم کارگاه آموزشی طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده LSF با FRAMECAD Structure

کارگاه آموزشی طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده LSF با نرم افزار FRAMECAD Structure (آخرین محصول کمپانی FRAMECAD) ، در تاریخ شنبه 8 خرداد به صورت حضوری-آنلاین برای علاقه مندان برگزار گردید که از انتهای این صفحه میتوانید فیلم این کارگاه را دانلود بفرمایید

مجموعه فیلم آموزشی گودبرداری و پایدارسازی خاک همراه با محاسبات نرم افزاری و نقشه کشی دیتیل

مجموعه فیلم آموزشی گودبرداری و پایدارسازی خاک همراه با محاسبات نرم افزاری و نقشه کشی دیتیل 40 ساعت فیلم آموزشی تدریس شده در ترم پاییز 94

دانلود فیلم کارگاه آموزشی طرح و اجرای نیلینگ -پایدارسازی و میکروپایلینگ

موسسه آموزشی مهندسی 808 با همکاری شرکت ارجان بهساز خاک ، سمینار آشنایی با موضوع طرح و اجرای گودبرداری، پایدارسازی و میکروپایلینگ را در تاریخ جمعه 21 اسفند ساعت 8-16 برگزار مینماید ، این سمینار آموزشی به دو صورت حضوری- آنلاین برای همه علاقه مندان به این موضوع برگزار میگردد.

دانلود فیلم و اطالاعات کارگاه آموزشی طرح و اجرای سقف های کامپوزیت عرشه فولادی در ETABS

موسسه آموزشی مهندسی 808 در تاریخ جمعه 30 بهمن کارگاه آموزشی طرح و اجرای سقف های کامپوزیت عرشه فولادی در نرم افزار ETABS را به صورت حضوری-آنلاین در محل موسسه 808 برگزار می نماید ،

دانلود فیلم کارگاه آموزشی آشنایی با جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد

سمینار آشنایی با جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد در تاریخ پنجشنبه 26 آذر ساعت 9-12 برگزار گردید، فیلم این سمینار از این صفحه قابل تهیه میباشد.

بازدید سازه 808 از پل معلق کابلی تنگه بسفر و دانشگاه تکنیکال،استانبول ترکیه

تیم سازه 808 که در تاریخ 24 تا 26 آبان ماه به واسطه سمینار طراحی عملکردی اشرف حبیب الله در شهر استانبول ترکیه حضور داشته است ، از این بازدید علمی فیلمی تهیه نموده است که شما را در ادامه به مشاهده این ویدئو دعوت میکنیم.

دانلود فیلم کارگاه آموزشی ترسیم سه بعدی نقشه های سازه های فولادی سرد نورد شده با FrameCad Detailer

این دوره در تاریخ جمعه 29 آبان از ساعت 9-18 به صورت حضوری آنلاین برگزار گردید .برای تهیه فیلم این کارگاه آموزشی میتوانید از همین صفحه اقدام بفرمایید تا پس از ثبت نام بلافاصله لینک دانلود فولدر دراپ باکس این دوره را دریافت بفرمایید.

دانلود فیلم آموزش پیشرفته نکات طرح و اجرای سازه های فضاکار در SAP

این کارگاه با همکاری شرکت سازه های فضایی اوریب به صورت حضوری و آنلاین در تاریخ پنجشنبه 21 آبا به مدت 5 ساعت و 22 دقیقه ساعت در محل موسسه 808 برگزار گردید

دانلود فیلم و اطلاعات کارگاه آموزشی نکات طرح و اجرای سقف های یوبوت در نرم افزار ETABS

این کارگاه با همکاری شرکت مهندسی بهسازان به صورت حضوری و آنلاین در تاریخ پنجشنبه 14 آبان به مدت 8 ساعت در محل موسسه 808 برگزار میگردد.

دانلود فیلم کارگاه آموزشی راهنمای تعیین ضریب نامعینی سازه مطابق استاندارد 2800 ویرایش چهارم

این کارگاه فقط آنلاین برگزار میشود و علاقه مندان به استفاده از این کارگاه آموزشی میتوانند از انتهای این صفحه اقدام به ثب نام و سپس دریافت لینک ورود به کلاس نمایند.

دانلود فیلم کارگاه آموزشی راهنمای جامع استفاده از سنگدانه در بتن

موسسه 808 با همکاری گروه شرکت های تیغاب و ابرار شن در تاریخ پنجشنبه 30 مهر از ساعت 14-16 کارگاه آموزشی با عنوان سنگدانه های بتنی به صورت حضوری و آنلاین برگزار مینمایند

مجموعه فیلم و اطلاعات آموزش کنترل های فعال و غیر فعال (جداساز و میراگر)

این مقاله آموزشی است کامل از هر آنچه باید در مورد کنترل های فعال و غیر فعال جداساز و میراگرها بدانید.با ما همراه باشید.

مجموعه فیلم و اطلاعات آموزش روش های مقاوم سازی سازه ها با FRP

علاقه مندان به روش های مقاوم سازی مقاوم سازه ها می توانند در این مقاله با انواع روش های مقاوم سازی توسط FRPها آشنا شوند.

دانلود فیلم آموزش طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده با FrameCad pro

در ادامه و تکمیل دوره آنلاین طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده تصمیم به برگزاری دوره ای حضوری با همان مدرسان در تاریخ های ۲۹ و ۳۰ مرداد به مدت ۱۶ ساعت در محل آموزشگاه 808 شد.

پکیج فیلم و اطلاعات آموزش پیشرفته طراحی دیواربرشی فولادی در ETABS , SAP

این پکیج حاصل دوره آنلاین ترم بهار 94 آموزشگاه 808 میباشد.این پکیج مجموعه ایست از اطلاعات و فیلم آموزشی طراحی دیوار برشی فولادی در نرم افزار SAP و ETABS که به دو صورت آنلاین و پستی قابل تهیه میباشد. جهت مشاهده جزئیات محصول به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید:...

اشتراک در RSS - فیلم ورکشاپ های تخصصی