ایبوک ۱۷۱: آموزش گام به گام و تصویری انجام پروژه سازه های بتن آرمه

ایبوک ۱۷۱:  آموزش گام به گام و تصویری انجام پروژه سازه های بتن آرمه

‎آموزش گام به گام و تصویری انجام پروژه سازه های بتن آرمه ‎در دوره کارشناسی مهندسی عمران دانشجویان بعد از گذراندن دروس سازه ای جهت جمع آوری و عمل آوری اطلاعات پروژه هایی را در دوره کارشناسی انجام می دهند که یکی از این پروژه ها ، پروژه طراحی سازه های بتن آرمه می باشد تا طراحی سازه با توجه به صورت پروژه انجام گیرد و بتوان یک سازه ساختمانی را با بهره وری بالا و بصورت بهینه طراحی نمود. ‎این پروژه معمولا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و درصورتی که دانشجویان بتوانند این پروژه را خودشان انجام دهند ‎می توانند با مفاهیم و آیین نامه های طراحی سازه و نرم افزارهای ETABS و SAFE آشنا شوند اما متاسفانه موانعی مانند عدم تشکیل کلاس و تدریس در این درس توسط بیشتر اساتید ، عدم تسلط قسمت ها و نکات مورد نیاز آیین نامه ها و همچنین تنوع منابع و نبود منع مناسب باعث می شوند تا بیشتر دانشجویان تصمیم بگیرند از خیر انجام پروژه خود گذشته و انجام پروژه خود را به شخص دیگری واگذار کنند و در نهایت پس از یک جلسه کلاس توجیهی در مقابل استاد از پروژه خود دفاع کنند ‎من هم مثل شما ترم آخر زمانی که پروژه بتن برداشته بودم دقیقا حس امروز شما را داشتم و با همه موانع بالا رو به رو بودم و تصمیم داشتم پروژه خودم را به شخص دیگری واگذار کنم اما خوشبختانه این درس را با استادی برداشتم که اندکی سخت گیر و بسیار منظم بود و برای این درس نیز مانند سایر دروس کلاس گذاشت و تدریس می کرد اما باز هم تایم کلاس کم بود و باید خودت خیلی بیشتر تلاش میکردی کتابی توسط استاد معرفی شد و من رفتم تهیه کردم اما متاسفانه کتاب و منابعی که در اینترنت موجود بود هم نقاط مبهم زیادی داشت من مجبور بودم شب ها تا دیر وقت بیدار بمانم و پروژه خود را انجام دهم و روزهایی که کلاس داشتم سوالاتم را از استاد بپرسم و موارد مربوطه را درپروژه خودم اصلاح کنم به همین ترتیب گذشت و در پایان ترم هم توانستم از پروژه خودم دفاع کنم با نمره 20 این درس را پاس کنم ‎به همین خاطر تصمیم گرفتم تجربیات خودم را در اختیار شما قرار دهم و با انتشار این ایبوک به شما دوستان عزیز کمک کنم تا پروژه خود را موفقیت انجام دهید ‎در این آموزش به صورت صفرتا صد از مرحله بارگذاری تا مرحله طراحی پی توسط نرم افزار Safe پرداخته شده است. تا افرادی که آشنایی کامل را با مفاهیم و نرم افزارها ندارند به صورت کامل به مطالب مسلط شوند . ‎در این آموزش سعی شده به صورت گام به گام ،نحوه تحلیل و طراحی یک ساختمان پنج طبقه بتنی صورت کامل شرح داده شود. ‎در ابتدا بارهای وارد بر ساختمان را بر اساس آیین نامه مبحث ششم واستاندارد ۲۸۰۰ بدست می آوریم سپس تحلیل قاب های ساختمان و طراحی دستی انجام خواهد شد سپس با استفاده از نرم افزار ETABS شروع به مدل سازی و طراحی سازه به صورت گام به گام نموده و درنهایت با استفاده از خروجی نرم افزار Etabs و با استفاده از نرم افزار Safe طراحی پی را شروع می کنیم. ‎این آموزش می تواند برای دانشجویانی که درگیر انجام پروژه سازه های بتن آرمه خود هستند و همچنین کلیه علاقه مندان به طراحی سازه های بتن آرمه مفید باشد.

‎پشتیبانی این ایبوک از طریق ایمیل و تلگرام امکان پذیر می باشد و تا پایان مراحل انجام پروژه شما در کنارتان خواهم بود . ‎قیمت این ایبوک بسیار پایین تر از قیمتی است که باید برای انجام پروژه خود به افرادی که پروژه شما را انجام می دهند بپردازید ‎با این تفاوت که بعد از مطالعه این ایبوک شما خودتان آموزش های لازم را دیده و پروژه خود را انجام دهید و با مفاهیم مهم آیین نامه ای آشنا شده و نمره کاملی می گیرید اما درصورتی که پروژه خود را به دیگران بسپارید فقط پروژه شما انجام شده و در نهایت نمره قبولی خواهید گرفت این که قصد دارید کدام راه را انتخاب کنید با خودشماست.

برای دریافت فایل توضیحات مولف، اینجا  را  کلیک کنید.

 اگر دوست دارید به تیم مولفین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 99,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 99,000 تومان
پرداخت 99,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

علیرضا رنج بردار

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران- عمران علاقه مند به متره وبرآورد وکنترل پروژه علاقه مند به تهیه ایبوک های آموزشی ، فیلم های آموزشی نرم افزار ، ترجمه تخصصی مقالات
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
عکس کاربر
0پاسخ
حداقل آرماتور محاسبه شده تیر، کمتر از حد معین در مبحث نهم 9-14-5 (92)
در سازه ای 2 طبقه، ستون ها 30 * 30 بوده و تیرها هم 30 * 40 لحاظ شده است. مقدار آرماتور طولی تیر با در نظر گرفتن رابطه 9-14-5-2-1 و Asmin=pmin*b*d خیلی کمتر است. pmin=0.0035 Asmin=0.0035*30*(40-5)=3.675 عددی که در مقادیر مقاطع پایین تیرها بوسیله نرم افزار محاسبه شده از عدد حاصله بالا خیلی کمتر است. در این موقعیت چه نظر تخصصی دارید؟ چطور باید اقدام کرده و ادامه داد؟ ممنون از توجه تان. عکس مربوطه: https://s6.uupload.ir/files/2022-09-07_copy_f0t3.jpg
عکس کاربر
0پاسخ
در یک تیر بتنی با Fc=30mpa , fy=400mpa مقدار درصد آرماتور متوازن (بالانس) چقدر است؟

در یک تیر بتنی با Fc=30mpa , fy=400mpa مقدار درصد آرماتور متوازن (بالانس) چقدر است؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .