ایبوک ۱۴۱: جواب تشريحي دروس تخصصي گرايش مديريت ساخت-دكتري ٩٤

ایبوک ۱۴۱:  جواب تشريحي دروس تخصصي گرايش مديريت ساخت-دكتري ٩٤

اين مجموعه شامل حل تشريحي سوالات مديريت و كنترل پروژه و روش هاي ساخت می شود.
در جمع اوري اين مجموعه سعي برآن شده كه علاوه بر حل تشريحي به نكات كلي سوال پرداخته شود وسوال به طور كامل شرح داده شود. همچنين با خواندن اين مجموعه جواب ميتوانيد با مراجعي كه در كنكور دكتري مورد سوال قرار ميگيرد اشنا شويد، زيرا كه تا حد امكان در جواب سوالات به منبعي كه سوال طرح شده و مواد و بند هاي آيين نامه اي اشاره شده است. مجموعه پيش رو تنها پاسخ موجود در تمامي سايت ها و كانال ها مي باشد. جهت دریافت این پکیج میتوانید بعد از پرداخت مبلغ 15 هزار تومان از ادامه این مطلب این ایبوک را دریافت بفرمایید.

 مطالب مرتبط:

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 15,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 15,000 تومان
پرداخت 15,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

تیام شیرزادی

مدرس دوره های دکتری موسسه 808
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
شروع به کار در دوران دانشجویی
سلام من الان ترم ۳ عمرانم و می خوانم همزمان وارد بازار کار هم بشم که تجربه داشته باشم اما جایی رو پیدا نکردم بتونم برای کار به اونجا برم . خواستم ازتون درخواست کنم که اگر راهی سراغ دارین یا حتی جایی رو سراغ دارین معرفی کنید ممنون میشم.
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .