رادیو 808: شماره 50- مصاحبه با مهندس محمدرضا جمشیدیان، مدیر عامل گروه نرم افزاری سازه

  • معرفی تاریخچه شکلگیری نرم افزار های سازه 80 و سازه 90
  • اهم فعالیت های گروه نرم افزاری سازه در وب (وبسایت iiiwe.com)
رادیو 808: شماره 50- مصاحبه با مهندس محمدرضا جمشیدیان، مدیر عامل گروه نرم افزاری سازه

رزومه جناب مهندس جمشیدیان در وبسایت نرم افزار سازه 90

وبسایت اجتماعی گروه نرم افزاری سازه  (iiiwe)

تو چند شماره گذشته به مصاحبه با برترین شرکت های نرم افزاری که به صورت بین المللی به عرضه محصولات نرم افزاری خود در کل دنیا مشغول بودند پرداختیم و این وسط جای خالی معرفی کارآفرینان داخلی دیده شد افرادی که با توجه به همه محدودیت های پیش روی کارآفرینی در داخل کشور با همه ریسک های آن ، دست به خلق نرم افزار هایی کاربر پسند شده اند.

 تابحال شده که با خودتون فکر کرده باشید که چه عواملی باعث شده که برخی شرکت ها به فکر تولید نرم افزار برای رفع برخی از نیاز های مهندسین عمران بیفتند؟ اصلا آیا کاری که این نرم افزار ها میکنند نمونه های خارجی اون انجام نمیدهند؟ اگر جزو مهندسان محاسب ساختمان باشید حتما تجربه دردناک ترسیم ریز جزئیات سازه های بتنی رو داشته اید و به این فکر افتاده اید که چرا نرم افزار هایی مثل SAP و ETABS خودشان نقشه خروجی را طبق اونچیزی که در اجرا مورد نیاز است به ما نمی دهند! گروهی بودند که به دنبال راه حل رفتند و توانستند طی ده سال گذشته خود را به عنوان قویترین نرم افزار ترسیم جزئیات نقشه سازه های بتنی به مهندسان کشورمان بشناسونند.

حتما با اسم نرم افزار های سازه 80 و سازه 90 آشنایی دارید نرم افزار های تخصصی سازه که در زمینه ترسیم نقشه های دقیق سازه های بتنی میباشد که هم اینک مورد استفاده قشر عظیمی از مهندسین محاسب کشور است. در همین راستا این شماره از رادیو 808 را اختصاص دادیم به مصاحبه با مهندس محمدرضا جمشیدیان مدیر عامل گروه نرم افزاری سازه ، تا از ایشان سوالاتی پیرامون تاریخچه شکل گیری این نرم افزار بپرسیم.

این شرکت علاوه بر  تولید نرم افزار ، در عرصه وب نیز بسیار فعال است از جمله  این خدمات وبسایت اجتماعی iiiwe است که از چند سال پیش در راستای ارائه خدمات برای همه مهندسین صنعت ساختمان راه اندازی شده است و در همین رابطه نیز سوالاتی از جناب مهندس جمشیدیان پرسیده ایم.

بنابراین شما را به شنیدن این مصاحبه دعوت میکنم:

دانلود فایل صوتی مصاحبه


مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .