رادیو ۸۰۸: شماره ۷۲- آشنایی با قابلیت های نرم افزار DIANA

  • معرفی نرم افزار DIANA
  • نرم افزار MIDAS
رادیو ۸۰۸: شماره ۷۲- آشنایی با قابلیت های نرم افزار DIANA
رادیو ۸۰۸: شماره ۷۲- آشنایی با قابلیت های نرم افزار DIANA

تو این شماره از رادیو ۸۰۸ بنا به درخواست برخی از شنوندگان رادیو ۸۰۸ در خصوص معرفی نرم افزار قدرتمند DIANA با آقای مازیار پرتوی مدیر فروش و مدیر آموزش کمپانی نرم افزاری DIANA ارتباطی برقرار کردیم که طی آن ایشان توضیحاتی در خصوص این نرم افزار و نحوه استفاده از آن به شنوندگان رادیو ۸۰۸ بفرمایند.

نرم افزار DIANA نرم افزاری بر پایه اجزای محدود برای مدلسازی موارد سازه ای و ژئوتکنیکی از قبیل سد سازی ، اندرکنش خاک و سازه، طراحی سازه بتنی  و طراحی سازه در برابر آتش سوزی و کاربرد در مهندسی تونل میباشد که توسط شرکت TNO DIANA در دلف هلند مشغول به کار میباشد. جهت آشنایی بیشتر با این نرم افزار میتوانید به وبسایت این نرم افزار به نشانی www.tnodiana.com مراجعه بفرمایید: 

نرم افزار DIANA در ایران دارای مصارف متعدد دانشگاهی و اجرایی میباشد اما به دلایلی هنوز لزوم استفاده از نرم افزار اورجینال برای عزیزان هم وطن ما توجیه نشده ، حال چنانچه استفاده از آموزش های شرکت برای پشتیبانی نرم افزار به خریداران نسخه اورجینال را بتوان به عنوان اصلی ترین دلیل توجیه خرید نرم افزار اورجینال عنوان کرد بهتر است توجه ویژه ای از سوی دانشگاهیان و شرکت های فنی مهندسی و مشاور کشورمان روی این نوع نرم افزار های اورجینال نسبت به قفل شکسته انجام شود، خصوصا اینکه به هنگام ارائه نتایج کار های دانشگاهی به صورت مقاله ISI نیاز به معرفی لایسنس نسخه اورجینال نرم افزار های استفاده شده در مقاله میباشد به هر حال چنانچه در این آشفته بازار ناهنجار در کشورمان فرهیختگانی بودند که تمایل به استفاده از نسخه اورجینال این نوع نرم افزار ها داشته باشند با توجه به آنکه سازه 808 همواره سعی نمود طی این سال ها مقدمات تهیه و پشتیبانی هر نوع نرم افزار تخصصی سازه و زلزله و خاک را در کشور فراهم نماید میتوانند از طریق ایمیل به موسسه 808 به نشانی info@civil808.com در خواست خود را بفرمایند تا لیست قیمت نرم افزار نسخه اصلی (با قیمت ایرانی!) خدمت آنها ارسال گردد تا در صورت تمایل بتوانند این نرم افزار را تهیه و استفاده بفرمایند.

دانلود فایل ویدیویی مصاحبه

دانلود فایل صوتی مصاحبه

مطالب مرتبط:

 

این مصاحبه به دلیل حضور جناب مهندس پرتوی در خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق اسکایپ ضبط گردید. بخش هایی از پشت صحنه ضبط این مصاحبه را در فیلم زیر میتوانید مشاهده بفرمایید:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست راهنمایی در خصوص برنامه infoCad
با درود پروژه طراحی و محاسبه از روش FEM با برنامه infoCad دارم از هرگونه همکاری وپیشنهاد استقبال میشه سپاس رنجبر
عکس کاربر
1پاسخ
مدلسازی خاموت مارپیچ در آباکوس
سلام وقت بخیر، برای مدلسازی یک تیر بتنی گرد شکل نیاز به تعریف خاموت به صورت مارپیچ می باشم، لطفا راهنمایی بفرمایید.
عکس کاربر
0پاسخ
مدلسازی بتن فوق توانمند UHPC در برنامه های اجزای محدود
سلام وقت بخیر کدوم برنامه اجزای محدود برای بررسی رفتار برشی تیر بتنی uhpc میتونه خوب باشه و در این زمینه آموزشی وجود داره ؟ یا کسی که بتونه راهنمایی کنه
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .