پادکست مقاله تحلیلی: ۵ راه افزایش سود در یک شرکت ساختمانی

  • نیاز به درخواست اطلاعات را کاهش دهید.
  • مسائل مربوط به پرداخت را بررسی کنید
پادکست	مقاله تحلیلی: ۵ راه افزایش سود در یک شرکت ساختمانی
پادکست	مقاله تحلیلی: ۵ راه افزایش سود در یک شرکت ساختمانی

 

 بسیاری از شرکت‌های ساختمانی تلاش می‌کنند تا همواره سودآوری داشته باشند. یکی از دلایل اصلی این موضوع، عملکرد صنعت ساخت‌وساز است. بسیاری از صاحبان شرکت‌های ساختمانی به‌جای تمرکز بر سودآوری بر پیشنهاد قیمت و برنده شدن در مناقصات تمرکز دارند. کارفرماهای بسیاری بخصوص در بخش عمومی، تمایل دارند که قراردادها را با نازل‌ترین قیمت واگذار کنند که همین موضوع چالشی را برای پیمانکاران به‌منظور حفظ سودآوری خود به وجود آورده است. برای دنبال کردن این موضوع شما را به شنیدن فایل صوتی این مقاله دعوت می کنیم.

 این پادکست به گویندگی مهندس سعیده پورنورعلی تهیه و ضبط شده است.

دانلود پادکست مقاله تحلیلی: ۵ راه افزایش سود در یک شرکت ساختمانی

مطالب مرتبط:

برای آشنایی با نحوه استفاده از اپلیکیشن 808 پلاس و همچنین شنیدن پادکست صوتی مقالات تحلیلی، فیلم زیر را مشاهده کنید:

درباره نویسنده

سعیده پورنورعلی

کارشناس ارشد معماری عضو تیم دوبلور های اختصاصی موسسه 808
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
1پاسخ
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
عکس کاربر
1پاسخ
سوال در خصوص نحوه ساخت و ساز گروهی و مشارکتی
سلام و عرض ادب از مهندسین و همکاران عزیز و باتجربه ای که در صنعت ساختمان فعال هستند پرسشی دارم.به نظرتون ساخت آپارتمان بصورت گروهی و با مشارکت 5،6 نفر و زمینی که از فرد دیگری باشد چقدر درگیری و اختلاف محتمل است آیا ارزش این ریسک رو داره ؟ که شاید روزنه ای باشه برای ورود تعدادی مهندس جوان به بازار سازندگان ساختمان.لطفا دوستانی که تجربه دارند در مورد مقدمات کار و اخذ مجوزها یا اینکه اصلا امکان چنین کاری وجود دارد لطفا راهنمایی کنند ممنون و سپاسگزارم.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .