رادیو 808: شماره 23- مصاحبه با مهندس مسعود شفقی، مخترع برتر جهان در ITEX 2012

  • چالش های موجود در مجامع عمرانی کشورمان در ارتباط با فعالیت های دانشجویی
رادیو 808: شماره 23- مصاحبه با مهندس مسعود شفقی، مخترع برتر جهان در ITEX 2012

 

مصاحبه روزنامه ایران با مهندس مسعود شفقی، "مخترع برتر ایرانی در ITEX 2012"

مصاحبه ایسنا  و روزنامه ملت با مخترع جوان کشورمان

گزارش تصویری خبرگزاری مهر از مهندس مسعود مشفقی

مهندس «مسعود شفقی» دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد عمران- سازه‌های دریایی واحد علوم و تحقیقات در رقابت های مخترعین جهان، با ارایه 2 اختراع با عناوین بتن خودمتراکم با مقاومت بسیار بالا و همچنین بتن حاوی نانو کاربید سیلیسیوم، از طرف آیتکس 2012 موفق به کسب 2 مدال طلا و همچنین در بین 846 مخترع از سراسر دنیا به تنهایی موفق به دریافت جایزه ویژه مالکیت‌های فکری سازمان ملل متحد از دست نماینده این سازمان و رئیس فدراسیون مخترعین کشور لهستان گردید.
بیست و سومین دوره مسابقات و نمایشگاه فناوری، تکنولوژی و اختراعات مالزی (آیتکس) با حضور 846 مخترع از کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، روسیه، کره جنوبی، چین، کانادا، تایوان، لهستان، ایتالیا، آلمان و ایران 28 تا 30 اردیبهشت‌ماه 1391 در مرکز همایش‌های بین‌المللی کوالالامپور برگزار شد. همچنین از دیگر اختراعات وی کسب 2 مدال طلا و 1 مدال نقره در مسابقات جهانی اختراعات کشور سوئد و جشنواره بین‌المللی اختراعات کشور نیجریه میباشد.

در این مصاحبه که به صورت گپی دوستانه برگزار شد ضمن اشاره به اختراعات ایشان و کارکرد هر یک کمی در ارتباط با چالش های موجود در مجامع عمرانی کشورمان در ارتباط با فعالیت های دانشجویی بحث شد و در ارتباط با لزوم جدی گرفتن اینگونه فعالیت ها و راهکارهای صنعتی شدن اختراعات صحبت های جالبی مطرح شد که شما را به شنیدن این شماره از رادیو 808 دعوت میکنیم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه