رادیو 808: شماره 21- مصاحبه با دکتر طارق مهدی

  • بررسی عملکرد آیین نامه ای اجزای غیر سازه ای در حین زلزله -مشارکت در فضای مجازی
رادیو 808: شماره 21- مصاحبه با دکتر طارق مهدی

این مصاحبه در تیر 91 با دکتر طارق مهدی، استادیار مرکز تحقیقات ساختمان مسکن ایران (BHRC)، مدیرعامل مرکز ملی مقاوم سازی ایران، عضو هیئت مدیره وبسایت عمرانی بین المللی و با موضوع "بررسی عملکرد آیین نامه ای اجزای غیر سازه ای در حین زلزله -مشارکت در فضای مجازی" تهیه و ضبط گردیده است.

رزومه جناب دکتر طارق مهدی در سایت لینکدین

رزومه جناب دکتر طارق مهدی در مرکز ملی مقاوم سازی ایران

وبلاگ شخصی جناب دکتر طارق مهدی

در این شماره از رادیو 808 مصاحبه ای ترتیب دادیم با یکی از اساتید مرکز تحقیقات ساختمان که همزمان فعالیت موثر و چشم گیری در فضای مجازی نیز دارند. میهمان این برنامه از رادیو 808 جناب دکتر طارق مهدی هستند که اصالتا عراقی میباشند و مدت بیست و هشت سالیست که ساکن کشورمان هستند. شاید بیشتر از همه شما از خدمات جناب دکتر طارق مهدی در مرکز ملی مقاوم سازی شنیده اید. همچنین ایشان در تدوین چندین گزارش تحقیقاتی منتشر شده توسط مرکز تحقیقات ساختمان مشارکت داشته اند و همچنین از جمله اساتیدی هستند که با داشتن دو وبلاگ و حضور  فعال در یکی از پر بازدیدترین وبسایت های عمرانی از چهره های فعال عمرانی کشور در عرصه فعالیت مجازی به حساب می آیند. شما را به شنیدن این شماره از رادیو 808 دعوت میکنیم.

به اطلاع شنوندگان رادیو 808 رسانده می شود که استثنائا این شماره از رادیو 808 به جای جمعه 23 تیر ماه، یکشنبه 25 تیر ماه در سایت قرار گرفت.

دانلود فایل صوتی مصاحبه 

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .