رادیو 808: شماره 20- مصاحبه با دکتر سروقد مقدم

  • ویرایش چهارم استاندارد 2800
  • پژوهشکده سازه پژوهشگاه بین المللی زلزله
رادیو 808: شماره 20- مصاحبه با دکتر سروقد مقدم

این مصاحبه در تیر 91  با دکتر سروقد مقدم، استادیار و رئیس پژوهشکده سازه پژوهشگاه زلزله ایران و با موضوع "عمده تغییرات ویرایش چهارم استاندارد 2800" تهیه و تنظیم گردیده است.

 

 پروفایل رزومه جناب دکتر سروقد مقدم در وبسایت لینکدین

 سلام، خیلی خوشحالیم که امروز هم با شما هستیم با یکی دیگر از پادکست های عمرانی رادیو 808

در ابتدا از طرف همه همکاران گروه آموزشی 808 نیمه شعبان رو به همه مسلمانان جهان تبریک عرض میکنیم و یک خبر خوب هم برای شما شنوندگان و علاقه مندان مجموعه وبسایت های 808 داریم اینکه آموزشگاه مجازی 808 در تاریخ 30 تیر ماه 1391 رونمایی خواهد شد به همین مناسبت در برنامه شماره 22 از رادیو 808 که در همین تاریخ برگزار خواهد شد ویژه برنامه ای اختصاصی دادیم که میتوانید در آن از جزئیات کامل انجام گرفته در آموزشگاه مجازی 808  و برنامه های آن در ترم جدید  از زبان مسئولین آموزشگاه در رادیو 808 بشنوید.

خبر مربوط به رونمایی از آموزشگاه مجازی 808 در تاریخ 30 تیر ماه 1391

 تو این شماره از رادیو 808 به سراغ یکی از شناخته شده ترین اساتید رشته عمران در کشور رفتیم، که علاوه بر مرتبه علمی و دانش بالاشون همواره در این سال ها اخلاق و تواضعشان نیز در بین دانشجویان ایشان و سایرین زبان زد بوده است. این هفته به سراغ جناب دکتر عبدالرضا سروقد مقدم استادیار و رییس پژوهشکده سازه پژوهشگاه زلزله ایران رفتیم که در مرحله اول با روی باز از درخواست رادیو 808 برای ضبط این مصاحبه استقبال کردند.

در ابتدا در ارتباط با پژوهشکده سازه پژوهشگاه زلزله ایران  و عمده فعالیت های انجام گرفته در این پژوهشکده از ایشان سوالاتی پرسیدیم. در ادامه با توجه به همکاری جناب دکتر سروقد مقدم در کمیته تدوین ویرایش چهارم استاندارد 2800 از ایشون سوالاتی در ارتباط با این استاندارد پرسیده ایم، سوالاتی که در ذهن شما به عنوان مهندس محاسب سازه نقش بسته است. همچنین از جناب دکتر سروقد مقدم سوالاتی با توجه به تخصص کاری ایشان سوالاتی در ارتباط با تحلیل غیر خطی استاتیکی پرسیدیم.

در انتها از آنجا که جناب دکتر مقدم از جمله اساتید فعال در فضای مجازی میباشند و زمینه تدارک این مصاحبه نیز فضای مجازی بوده است در ارتباط با وبسایت های تخصصی که ایشون بیشتر روزانه سر میزنند و اطلاعات کسب میکنند و نیز آینده وب و آموزش در فضای مجازی سوالاتی پرسیده ایم که شما را به شنیدن این شماره از رادیو 808 دعوت میکنیم.

ویدئوکست تصویری قسمت هایی از مصاحبه با جناب دکتر سروقد مقدم:

دانلود فایل ویدیویی مصاحبه از آپارات

دانلود فایل ویدیویی مصاحبه از یوتیوب

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .